کد خبر: ۱۱۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد استان فارس:

کمیته امداد فارس در کشور صدرنشین است

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته از مرکز، این اداره کل در بسیاری از بخش‌ها مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شیرازه،  محمد بذرافشان در مراسم تکریم ومعارفه رئیس کمیته امداد استهبان که با حضور حجت‌الاسلام خاوری امام جمعه و فرماندار استهبان در سالن شهید گنجی فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد استان فارس امروز در بخش جمع‌آوری صدقات، اشتغال، جشن عاطفه‌ها، تکریم ایتام و طرح اکرام مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

بذرافشان بیان کرد: تمام موفقیت‌هایی که تا به امروز در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در طی دو سال گذشته به دست آمده نتیجه همدلی و اعتمادی است که مردم شریف و همیشه در صحنه استان فارس نسبت به کمیته امداد دارند و در این زمینه تمام مسئولان کمیته امداد در نقاط مختلف استان فارس نیز قدردان مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس یکی از فعالیت‌های مهم این اداره کل را توجه به ساخت مسکن محرومان و نیازمندان عنوان کرد و گفت: در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده و به مدد حمایت خیران و مسئولان بیش از پنج هزار فعالیت در زمینه ساخت مسکن، مقام‌سازی و یا تعمیرات انجام شده است.

وی به فعالیت‌های کمیته امداد در استهبان اشاره و تصریح کرد: اعتبار امسال این شهرستان 45 میلیارد ریال بوده که با این اعتبار خدمات قابل توجهی به مددجویان زیرپوشش داده شد.

بذرافشان با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی است و کار سیاسی نمی‌کند افزود: تمام مددجویان را انسان‌هایی فرهیخته و ارزشمند دانسته و بدون هیچ چشم داشتی خدمات خود را به صورت عادلانه و منصفانه به مردم ارائه می‌دهیم.

فرماندار شهرستان استهبان نیز اظهار داشت:  با توجه به اینکه   شغل اصلی  مردم شهرستان استهبان  کشاورزی و یا دامداری است و  متأسفانه   در چند سال اخیر شاهد خشکسالی‌های پی در پی  بوده‌ایم و مردم ما در این زمینه  آسیب زیادی متحمل شده‌ و محرومیت‌های زیادی دارند که رفع این مشکلات نیازمند توجه جدی است .

محمدمهدی شرفی با بیان اینکه باید با  اشتغالزایی از مهاجرت مردم روستاها جلوگیری شده و با مشاوره  و راههاییکه می توانیم،  حمایتشان کنیم افزود: همچنین مواردهای خاصی در شهرستان داریم که نیاز است توسط کمیته به صورت ویژه  پیگیری شود و مد نظر قرار گیرد .

فرماندار استهبان با بیان اینکه که بسیاری از محرومان بدون مسکن هستند، افزود: شش واحد مسکن نیمه تمام داریم که امیدوارم تا قبل از شروع سال جدید با حمایت مدیرکل کمیته امداد  به نیازمندان تحویل داده شود .

شرفی گفت: از زمان ورود بازیار رئیس کمیته به شهرستان استهبان خیلی از مسائل اساسی دنبال و با  حمایت مدیرکل کمیته امداد فارس، بسیاری از مشکلات در شهرستان حل شد و اشتغال بسیاری برای خانواده‌های تحت پوشش فراهم که ضمن خیرمقدم به  رئیس جدید کمیته امداد(ره)  امیدواریم  کارهای انجام شده را ادامه دهند.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، با اهداء  لوح تقدیر از زحمات  چندین ساله شهرام بازیار رئیس سابق کمیته امداد قدردانی و با قرائت حکم انتصاب از طرف مدیرکل کمیته، عبداله رستمی به عنوان رئیس کمیته امداد امام (ره) استهبان منصوب شد.

منبع: سته بان

نظرات بینندگان