کد خبر: ۱۱۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
سرپرست دانشگاه شیراز:

سه استاد دانشکده برق دانشگاه شیراز از بهمن دوباره تدریس می‌کنند

نادگران گفت: در دو سال گذشته هیچگاه مسئله اخراج اساتید دانشگاه شیراز مطرح نبوده و مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب میکنم.

به گزارش شیرازه، سرپرست دانشگاه شیراز در نشست خبری امروز اعلام کرد: دانشکده برق و کامپیوتر جزو سه دانشکده برتر کشور است و تعداد قابل توجهی اساتید نخبه در آن فعالیت می کنند.

حمید نادگران ابراز داشت: باید درمورد سه استاد عزیزی که مشکلاتی داشته اند تصحيح کنم که در دو سال گذشته هیچگاه مسئله اخراج آنان مطرح نبوده و مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب میکنم.

وی در این خصوص توضیح داد: هر عضو هیئت علمی از زمان پذیرش تا 5 سال فرصت دارد که کارنامه آموزشی و پژوهشی قابل قبولی ارائه دهند و این قانون برای کلیه جدیدالاستخدام ها اجرا می شودو ما نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم.

نادگران با اشاره به اینکه این 3 استاد دارای توانمندی لازم برای تدریس در دانشگاه هستند، ابراز داشت: در جلسه‌ای که برای بررسی پرونده این اساتید تشکیل شد متوجه شدیم که توانایی لازم برای ادامه کار در این استادان جوان وجود دارد، بنابراین به آن‌ها فرصت داده شد که رزومه پژوهشی و آموزشی مورد نیاز را به حد نصاب برسانند. در حال حاضر یک نفر از اساتید در شرف اتمام فرصت 5 ساله است که با توجه به فعالیت خوب آموزشی ای که داشته اند با اغماض یک سال دیگر به ایشان فرصت داده ایم و دو نفر دیگر هم هنوز فرصت 5 سالشان تمام نشده است! هر سه این اساتید منهای یک ترم که آن هم تصحیح شد، تدریس داشته اند و هرسه از 14 بهمن سر کلاس می روند.

نادگران در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه مبنی بر اینکه چرا اساتید قبل از اتمام فرصت 5 ساله از تدریس منع شدند، گفت: اساتید از تدریس منع نشدند، فقط یک ترم درس های عمومی به آن ها داده شد ولی خودشان فکر کردند ممکن است برایشان مشکلی پیش آید بنابراین پیش دستی کرده اند!

سرپرست دانشگاه شیراز در عین حال تصریح کرد: این اساتید در 5 سال گذشته پژوهش هایی انجام داده اند که نشانگر توانایی های ايشان است و فکر می کنم با توجه به توانایی آنان جای نگرانی نیست و می توانند در مدت تعیین شده به حد نصاب برسند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان