کد خبر: ۱۱۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

حضور ۱۵ بازیکن فارسی در اردوی تیم ملی فوتبال

رییس هیأت فوتبال استان فارس گفت: ۱۵ بازیکن پسر و دختر از استان فارس به اردوهای مختلف تیم ملی فوتبال دعوت شدند.
به گزارش شیرازه فرزاد هنرپیشه افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال از بعدازظهر روز جمعه ۱۳ بهمن ماه آغاز و تا ۱۷ بهمن ماه ادامه خواهد شد که شقایق نوری زاده، فاطمه امیری و هانیه خداپرست از فارس در این اردو شرکت می کنند.

وی ابراز داشت: همچنین زهرا جوانمردی و فاطمه راستگو دیگر نمایندگان فوتبال فارس به اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال که از هشتم بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال زیر نظر معصومه جهانچی آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد دعوت شدند.

رییس هیأت فوتبال استان فارس تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال پسران نیز از ۱۸ تا ۲۴ بهمن ماه در ۳ گروه به میزبانی مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که سبحان نادری، علی اکبر رنجبری و امیر محمد هوشنگی در گروه اول، امیرحسین رهجو، علی حسینی و مهدی محمدی در گروه دوم و محمد امین نادری، رضا حیدری، علیرضا سعدی پور و علیرضا مکرم در گروه سوم به عنوان نمایندگان فارس در این اردو حضور دارند.

هنرپیشه با بیان اینکه فوتبال استان فارس دارای پتانسیل بالایی است و در لیگ های مختلف بانوان و آقایان کشور نماینده دارد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی منظم و استفاده از ظرفیت های موجود، روز به روز شاهد رشد و شکوفایی فوتبال فارس در کشور باشیم.


نظرات بینندگان