کد خبر: ۱۱۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز:

اجرای بیش از 600 برنامه در دهه فجر امسال / تحویل حدود سی و پنج خانه در حوزه محرومیت زدایی

سرهنگ دوستدار گفت: طرح همدلی مساجد محلات که در آن امامان جماعت هر محله دور هم جمع می شوند و با هم یک جلسه ای بر گزار می کنند در طرح مسجد ما برگزار می شود.
به گزارش شیرازه سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امسال دهه فجر مقارن با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دهه فاطمیه است لذا ضمن تسلیت و گرامی داشت این ایام و خاطره همه شهدای جنگ تحمیلی که با تاسی از راه حضرت زهرا(س) و اهلبیت(ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و بارقه امید بین مستضعفین عالم، آزادی خواهان، مسلمانان و شیعیان ایجاد شد، ناحیه بقیه الله(عج) شیراز بیش از ۶۰۰ برنامه را در سطح ناحیه برگزار می کند.

 سرهنگ دوستدار ادامه داد: اجرای مرحله بعدی طرح تعالی محله، تحویل حدود سی و پنج خانه که تعمیرات آنها تمام شده است در حوزه محرومیت زدایی، افتتاح الحاقی سالن های صالحین، افتتاح باشگاه استعداد یابی تیروکمان، اهدای جهیزیه به خانواده های کم برخوردار، اجرای سرود در مراکز تجاری و تفریحی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اکران فیلم های جشنواره عمار و یک جشنواره ویژه به نام امیدان فردا که توسط معاونت فضای مجازی و بسیج دانش آموزی ناحیه که در واقع یک جشنواره فیلم کوتاه و طراحی است از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر امسال است.

 فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مراسم ایام فاطمیه در مجتمع فرهنگی شلمچه توسط کانون بسیج مداحان ناحیه برگزار می شود.

سرهنگ دوستدار حضور در ویژه برنامه سال روز ورود امام به میهن که پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در حرم شاهچراغ برگزار می شود را از دیگر برنامه های دهه فجر بیان نمود.

وی با اشاره به برنامه‌های روز بیست و دوم بهمن ماه اظهار داشت: ویژه برنامه های روز بیست و دوم بهمن ماه از جمله تریبون آزاد اندیشی، برپایی غرفه های متعدد از جمله غرفه رسانه ای و فضای مجازی برگزار می شود.

منبع: موج ما
برچسب ها: دوستدار ، فارس ، بقیه الله
نظرات بینندگان