کد خبر: ۱۱۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:

هدف آمریکا از حمایتِ اغتشاشگران « نااَمن جلوه دادن ایران » است

سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: در صورت بروز نااَمنی، میزان سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در کشور کاهش پیدا می کند و باعث ایجاد نارضایتی در مردم خواهد شد.
به گزارش شیرازه، یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سرهنگ پاسدار کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در مسجد الزهرا (سلام الله علیها) شهرستان شیراز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه حماسه ای که مدافعان حرم آفریده اند برای نظام سلطه قابل پیش بینی نبود، گفت: آرامش و آسایش امروز کشورمان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم است.

وی خاطرنشان کرد: اراده نظام اسلامی بر این بود که گروه های تروریستی، آمریکا و هم پیمانانش بر سوریه و عراق حاکم نشوند و با تلاش رزمندگان اسلام طرح های استکبار جهانی در این مناطق شکست خورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه شناخت شهدا و سیره رفتاری آنان راه سعادت را برای انسان روشن می کند، گفت: مهم ترین ویژگی شهدا " اهل مسجد بودن و اهتمام به نماز اول وقت " بود و اگر فرهنگ نماز در جامعه فراگیر شود آسیب های اجتماعی و اخلاقی کاهش پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی شهدا " اُنس با قرآن " است، گفت: شهدا در مساجد که همان خانه های خدا هستند رشد پیدا کرده بودند و امروز نیز جوانان مومن و انقلابی همین گونه هستند.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه مقایسه رژیم منحوس پهلوی با انقلاب اسلامی یک مقایسه ظالمانه است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ایران دارای عزت و  اقتداراست و آمریکایی ها را در خلیج فارس دستگیر می کنیم اما در زمان رژیم پهلوی کشور در سیطره بیگانگان بود.

وی با بیان اینکه شهدا محب اهل بیت (علیهم السلام) هستند و مهم تر از آن مطیع اهل بیت (علیهم السلام) هستند، گفت: شهدا در تمام جنبه های زندگی فردی و اجتماعی از ائمه اطهار (سلام الله علیها) پیروی می کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه ویژگی دیگر شهدا شاخصه " ولایتمداری " آنان است، گفت: شهدای مدافع حرم در " تبعیت از ولایت " الگوی همه نسل ها هستند، و فداکاری آنان  امنیت را برای ملت ایران به ارمغان اورده است.

وی با بیان اینکه امروز اگر یک قدم به عقب بازگردیم دشمن ما را تا انتهای دره خواهد برد، گفت: هدف اصلی توطئه های فرهنگی و اقتصادی کمرنگ کردن یاد و خاطره شهدا در جامعه ایران است.

سرهنگ پاسدار کوشکی با اشاره به جنبه های مختلف فتنه 96، گفت: اغتشاشگران اگر می توانستند تمام شهر را به آشوب می کشیدند اما همگان بدانند نظام اسلامی با چنین رفتارهایی دچار خدشه و آسیب نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا از حمایتِ اغتشاشگران « نااَمن جلوه دادن ایران » است، گفت: در صورت بروز نااَمنی، میزان سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در کشور کاهش پیدا می کند و باعث ایجاد نارضایتی در مردم خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه صبر مومنان در راستای پیشبُرد اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: به مسئولان شهرستان شیراز تذکر می دهیم اگر نسبت به " عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین مساجد استان " کم توجهی کنند مردم مومن و انقلابی فارس آن ها را نخواهند بخشید و اگر لازم باشد در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر شهدا توجه آنان به فرایض امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: پاک شدن جامعه از آسیب های اخلاقی فرآیندی است که آهسته آهسته اتفاق می افتد و نقطه شروع آن از خانواده ها آغاز می شود بنابراین همه ما باید سعی کنیم خانواده و اطرافیانمان را از آسیب های اجتماعی مصون کنیم.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه امروز فضای مجازی در سایه کم توجهی مسئولان مجموعه ای از محتوای حقیقی و دروغ را با هم آغشته کرده است، گفت: تشخیص راست یا دروغ بودن اخبار در فضای مجازی بسیار سخت است، مدیر تلگرام از کشور خود اخراج شده و امروز در یکی از کشورهای منطقه به او پناه داده شده، دلیل آن چیست؟

وی خاطرنشان کرد: آنچه انقلاب اسلامی را به پیش می بَرد ایمان و اعتقاد مردم و پیوند آنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است البته نباید فراموش کنیم پیشبُرد دین خدا سخت است و  ائمه اطهار (علیهم السلام) در این راه شهید شده اند پس  ما هم باید ایثار کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم نسبت به برخی خواص زیاده خواه و قدرت طلب که به دنبال بدست گرفتن پُست های مدیریتی هستند، گفت: آن هایی که در خانه های میلیاردی زندگی می کنند از درد محرومان جامعه خبر ندارند و اگر هم خبر داشته باشند برایشان اهمیتی ندارد، اگر برای تبلیغات و بدست آوردن پُست های مدیریتی هزینه ای خرج کنند هدف آنان پس از کسب مسئولیت بازگرداندن همان هزینه هاست.

سرهنگ پاسدار کوشکی ادامه داد: برخی ها به کاهش حقوق چند صد میلیونی خودشان اعتراض می کنند و در کمال تعجب برخی نیز می گویند این ها ذخایر نظام هستند، مردم بدانند بعضی از این ها کسانی هستند که بعضا در پشت پرده اغتشاشات قرار دارند و از درون به نظام اسلامی ضربه خواهند زد.
نظرات بینندگان