کد خبر: ۱۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

خرامه میزبان مسابقات قهرمانی استانی سبک کیوکوشین ایران می شود

مسابقات قهرمانی استانی با حضور ورزشکاران استان فارس در روز پنجشنبه 19 بهمن ویژه بانوان و جمعه 20 بهمن ویژه آقایان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، عباس بذرافکن رییس سبک کیوکوشین ایران در فارس اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استان فارس کاراته کیوکوشین ایران در دو رشته کومیته و کاتا در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان خرامه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ورزشکاران استان فارس در روز پنجشنبه 19 بهمن ویژه بانوان و  جمعه 20 بهمن ویژه آقایان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند با معرفی نامه کتبی، کارت بیمه ورزشی و کپی کارت ملی در این مسابقات شرکت کنند.

بذرافکن با بیان این نکته که مسابقات در سالن وحدت برگزار خواهد شد گفت: نمایندگی سبک کیوکوشین ایران در پایان این مسابقات به نفرات برتر با اهدای لوح و مدال از قهرمانان این برنامه ورزشی تقدیر خواهد کرد.

رییس سبک کیوکوشین ایران در پایان تصریح کرد: علاقه مندان و ورزشکاران عزیز می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود با شماره همراه استاد عباس بذرافکن (09173205126) تماس بگیرند.

صدای خرامه

نظرات بینندگان