کد خبر: ۱۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
فرمانده سپاه خنج:

حدود 60 ویژه‌برنامه بمناسبت دهه فجر در شهرستان خنج اجرا می‌شود

فرمانده سپاه خنج از اجرای حدود 60 ویژه‌برنامه بمناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه شهرستان خنج در گفتگو با خنج کهن با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر، قطعه‌ای از تاریخ ملتی متعهد و متمدن است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام، اهل‌بیت(ع) و قرآن، وعده الهی پیروزی مستضعفان بر طاغوت زمان را محقق ساخت و با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی، برای همه آزادیخواهان و مستضعفان عالم الگو شد.


حسن کریمی عنوان کرد: ایام پرشکوه دهه فجر، یادآور ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنانی است که به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، حکومت طاغوت را سرنگون کرده و پایه‌های انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری نمودند.

فرمانده سپاه شهرستان خنج اظهار داشت: ابتدا لازم است از فرماندار محترم شهرستان که 2 جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی برنامه‌های دهه فجر با حضور تمامی ادارات و نهادها در فرمانداری تشکیل داده و از ادارات خواستند که در بحث دهه فجر برنامه‌های خود را ارائه دهند، تقدیر و تشکر نمایم.

کریمی در ادامه عنوان کرد: هر ساله به منظور پاسداشت این ایام، برنامه‌های گوناگونی در سراسر کشور اجرا می‌شود که در شهرستان خنج نیز پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های محلات و اقشاری سپاه شهرستان، حدود 60 برنامه‌ مختلف در طول دهه فجر اجرا خواهند کرد که از این تعداد نزدیک به 10 برنامه به صورت شهرستانی با همکاری کلیه ادارات و نهادها بوده و مابقی نیز برنامه‌هایی است که با محوریت حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران محترم خواهد بود. البته به جز برنامه هایی که با محوریت سپاه انجام می شود، برنامه های زیادی نیز در این ایام با محوریت فرمانداری در نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: از برنامه‌های محوری دهه فجر امسال می‌توان به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، اجرای برنامه نمادین سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی که با همکاری تمامی ادارات شهرستان بخصوص اداره آموزش و پرورش در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام خنج برگزار می‌شود و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی اشاره نمود.

فرمانده سپاه خنج ادامه داد: در طول دهه فجر، 3 جشن‌ بزرگ انقلاب نیز خواهیم داشت که این جشن‌ها به ترتیب 14 بهمن به میزبانی پایگاه‌های مقاومت ام ابیها(س) و شهید باهنر در مسجد اهل‌البیت(ع)، 18 بهمن به میزبانی پایگاه‌های اباصالح‌المهدی(عج) و شهیده رقیه رضایی در مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر و 20 بهمن نیز به میزبانی پایگاه‌های اهل‌سنت شهید بهشتی و شهیده ناهید فاتحی در مسجد ابرکوهی برگزار خواهد شد که البته در دیگر شبهای دهه فجر نیز مراسمات جشن انقلاب در روستاها توسط پایگاه‌های بسیج روستا خواهیم داشت.

کریمی در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در طول دهه فجر در سطح شهرستان انجام خواهد شد، نشست‌های روشنگری با موضوع انقلاب اسلامی و نقش ولایت فقیه در جمهوری اسلامی است که این برنامه در بیشتر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، برگزار خواهد گردید.

وی همچنین عنوان کرد: در شب 22 بهمن‌ماه با همکاری پایگاه بسیج شهرداری، مراسم نورافشانی در میدان امام خمینی(ره) خنج خواهیم داشت و پایان‌بخش برنامه‌های دهه فجر امسال نیز راهپیمایی عظیم و مردمی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن خواهد بود که ان‌شاءالله این راهپیمایی با حضور گسترده همه ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه خنج در پایان با اشاره به هماهنگی بسیار مناسب میان مدیران شهرستان در گرامیداشت دهه فجر، گفت: از همه ادارات و نهادهای شهرستان خصوصاً فرماندار محترم و ائمه جمعه اهل‌سنت و شیعه که در راستای گرامیداشت دهه فجر و برگزاری باشکوه مناسبت‌های این ایام، تلاش زیادی کرده و جلسات مربوطه را گرفتند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.


خنج کهن
نظرات بینندگان