کد خبر: ۱۱۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
هفته 22 لیگ یک فوتبال کشور؛

دیدار حساس فجرسپاسی با خونه به خونه بابل+جدول

از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی امروز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب به مصاف خونه به خونه بابل می رود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی امروز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب به مصاف خونه به خونه بابل می رود.

بنا بر این گزارش، فجری‌ها در این هفته شانس صعود تا رده سوم جدول را هم دارد. آنها هفته گذشته تیم صدرنشین را مغلوب کرده اند و  در این دیدار با روحیه مضاعف و انگیزه بالا به مصاف تیم خونه به خونه بابل می‌روند. شاگردان علی اصغر کلانتری که در بازی رفت هم خونه به خونه را متوقف کرده بودند در شرایطی به مصاف حریف قدرتمند خود می روند که این روزها از شرایط خوبی برخوردار بوده و فقط به دنبال سه امتیاز بازی ها هستند.

خونه به خونه هم نمی‌خواهد قبل از دربی مازندران که قرار است پنجشنبه برگزار شود بازنده شود و به همین دلیل یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته در شیراز برگزار خواهد شد.

فجری ها در 21بازی گذشته با کسب 10 برد، 5 تساوی، 6 باخت و کسب 35 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. تیم خونه به خونه بابل نیز تا اینجای کار با 9 برد، 8 تساوی، 3 باخت و کسب 35 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

جدول رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تا انتهای هفته بیست و یکم

دیدار حساس فجرسپاسی با خونه به خونه بابل+جدول


نظرات بینندگان