کد خبر: ۱۱۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

حضور 865 دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان بوانات + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات: با کمک از خدای رحمان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان بوانات در دو بخش مرکزی و مزایجان برگزار شد.

به گزارش شیرازه، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهرستان بوانات با شرکت 865 دانش اموز دختر و پسر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بخش مرکزی و مزایجان شهرستان بوانات برگزار شد.

علی تقی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با کمک خدای رحمان و همکاری و همراهی فرماندار محترم شهرستان، بخشدار و امام جمعه بخش مزایجان و همکاران و داوران و آموزگاران دو بخش مرکزی و بخش مزایجان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با کیفیت خوبی اجرا شد.

وی افزود: در ایندوره از مسابقات 865 دانش آموز که از این تعداد 402 دانش آموز دختر و 463 دانش آموز پسر در مقاطع  ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از بخش مرکزی و بخش مزایجان و در آموزشگاه های شهر سوریان، جیان و مزایجان به رقابت پرداختند.

تقی پور در ادامه ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان، مربیان و خانواده های دانش اموزان در آماده سازی دانش اموزان برای برگزاری مسابقات قران، رشته های دهگانه مسابقات را برشمرد و تصریح کرد: دانش آموزان در رشته های: حفظ، قرائت تحقیق، مفاهیم، ترتیل، تفسیر، اذان، مداحی، احکام، انشاء نماز، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش بوانات از راهیابی نفرات برتر به مسابقات استانی خبر داد و گفت: نفرات برتر مفاد دهگانه در مقاطع مختلف به مسابقات استانی منطقه شمال فارس و مرحله استانی اعزام خواهند شد.



منبع: حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، مسابقات ، قران
نظرات بینندگان