کد خبر: ۱۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
امام جمعه موقت لامرد:

در سفر استاندار به شهرستان از وی معرفی فردی توانمند مطالبه شود

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی برگزاری یادواره سرداران و 120 شهید شهر لامرد با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  حجت الاسلام و المسلمین علوی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی برگزاری یادواره سرداران و 120 شهید شهر لامرد در سخنانی اظهار داشت: ما الان در شهرستان خودمان به این مشکل برخوردیم. فردی با هر کیفیتی از مدیریت به مدت یکسال بود، فرد دیگری آمده که پس از سه ماه استعفا کرده است، حالا این استعفا چه پشت پرده هایی دارد، مشخص نیست.


امام جمعه موقت لامرد افزود: فرد دیگری در راه است، آیا امکانی دارد، آیا توانایی دارد، آیا از همراهان ولایت و رهبر معظم انقلاب هستند؟ آیا رابطه مناسبی با نیروهای انقلابی دارد؟ باید به این نکات توجه داشت و توجه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر قریب الوقوع استاندار فارس به شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: استاندار فارس در این سفر باید نکات و نظرات مردم شهرستان ، انقلابیون ، خانواده های معظم شهدا را در خصوص معرفی فرد جدید برای فرمانداری لامرد بگیرد، که ان شالله نیز همین گونه خواهد بود.

علوی یادآور شد: چنانچه استاندار محترم فارس به این نکات توجه نداشت، خود ما، خود مردم، خود کسانی که دغدغه شهرستان را دارند، باید این نکات را به استاندار فارس برسانیم.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب همواره باید مورد توجه قرار گیرند، اظهار داشت: انقلاب خدمات فراوانی را به این منطقه و شهرستان داشته است، بزرگترها به خاطر دارند که این منطقه چه وضعیتی داشت، به سبب کوشش هایی که شده است، خون هایی که فرزندان شما در جبهه های جنگ ریختند، سبب شده امروز منطقه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

علوی خاطر نشان کرد: اما هنوز هم حق مردم این منطقه بیش از این است، به سبب خدماتی که انجام دادند، حمایت هایی که همواره مردم این منطقه از نظام، انقلاب و رهبری داشتند، حضورهایی که در صحنه های مختلف داشتند، بیشتر از این چیزی که شده ، باید به مردم این منطقه خدمت بشود.

علوی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر اتفاقات ناگواری در سطح منطقه در حال رخ دادن است، ابراز داشت: همین حقوق و خدماتی هم که به مردم این منطقه شده است، در حال از بین رفتن است، روزی از تعطیلی نیروگاه 930 مگاواتی برق سخن به میان می آید و صنایعی که در حال احداث هستند، زیر سوال می رود، مثلا یک بیمارستان در خور در این شهر وجود ندارد، بله بیمارستان جدیدی دیده شده است و در حال احداث است، اما همه اینها به کندی در حال انجام است.

وی افزود: چرا چنین اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟ چرا که مدیریت منطقه مشکل دارد، فردی که سه ماه آمده و الان استعفا داده، چگونه می تواند تصمیم گیر باشد؟

امام جمعه لامرد ادامه داد: در سفر استاندار فارس به شهرستان به جد باید از ایشان بخواهیم که فردی را بر سر کار بگذارد، که چند روز دیگر دوباره همین حرفها نباشد، این توانایی را نداشته باشد. این موضوع باید از استاندار فارس مطالبه شود و کسی بر سرکار بیاید که توانایی تصمیم گیری و تصمیم سازی را داشته باشد، حالا با هر خطر فکری و سیاسی که می خواهد باشد.

وی مجددا تاکید کرد: مردم دلسوز انقلاب هستند، دلسوز شهرستان و منطقه خودشان هستند، چرا که از جان خود و فرزندان شان گذشتند برای پایداری همین انقلاب، باید این موضوع مطالبه شود چرا که اگر ادامه پیدا کند، همچنان به قهقرا خواهیم رفت.

علوی خانواده های شهدا را پیشانی و سرآمد ملت برای مطالبه گری از مسئولین خواند و اظهار داشت: هر مسئولی که در شهرستان حضور پیدا می کند، باید از وی مطالبه گری و درخواست بشود و شما خانواده های معظم شهدا باید در این امر پیشتاز باشید، نکند که خدایی ناکرده پیشرفت هایی که صورت گرفته از دست برود و باعث ایجاد ناامیدی در بین مردم بشود.

منبع: لامرود

برچسب ها: لامرد ، امام جمعه ، تجلیل
نظرات بینندگان