کد خبر: ۱۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

منتخب فارس با ۴ گل پارس جنوبی بوشهر را شکست داد

تیم منتخب فارس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل تیم پارس جنوبی بوشهر ۴ بر صفر به پیروزی دست یافتند.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم منتخب فارس در دیداری خانگی به مصاف پارس جنوبی بوشهر رفت. دیدار این دو تیم 4 بر صفر به نفع تیم میزبان پایان یافت.

تیم فوتبال بانوان منتخب فارس تا اینجای کار با 6 برد، یک تساوی و 8 شکست موفق به کسب 19 امتیاز شده است و در رده هشتم جدول قرار دارد.  

در دیگر دیدارهای این هفته تیم شهرداری سیرجان 5 بر یک خیبر خرم‌آباد را شکست داد، راه‌یاب ملل سنندج 2 بر یک پالایش گاز ایلام را پشت سر گذاشت، سپاهان اصفهان در حساس‌ترین دیدار هفته تیم صدرنشین شهرداری بم را مغلوب کرد. همیاری آذربایجان غربی در دیداری پرگل 7 بر 2 آذرخش تهران را مغلوب کرد. استقلال خوزستان 2 بر یک ذوب ‌آهن اصفهان از پیش رو برداشت.

در حال حاضر تیم شهرداری بم با 37 امتیاز، سپاهان اصفهان با 37 امتیاز، راه‌یاب ملل سنندج با 35 امتیاز، شهرداری سیرجان با 34 امتیاز، پالایش گاز ایلام و ذوب آهن اصفهان با 19 امتیاز در رده‌های اول تا ششم جدول قرار دارند.

همیاری آذربایجان غربی با 19 امتیاز، منتخب فارس با 19 امتیاز، پارس جنوبی بوشهر با 16 امتیاز، آذرخش تهران با 10 امتیاز، استقلال خوزستان با 8 امتیاز و خیبر خرم‌آباد با 4 امتیاز در رده‌‌های هفتم تا دوازدهم جدول قرار دارند.


منبع: تسنیم
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان