کد خبر: ۱۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد:

بهره‌برداری از 17 طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار 590 میلیارد ریال در دهه فجر/ افتتاح بزرگترين مجموعه صنعتی توليد رزين‌های آلكيدی جنوب كشور

فتوحی از بهره برداري از 17 طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار 590 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش شیرازه، احد فتوحي با تبريك 39مین سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي گفت: از اين تعداد 11طرح عمراني و 6طرح صنعتي است كه به ميمنت اين ايام به بهره برداري خواهند رسيد.

وي با بيان اينكه 11 طرح عمرانی که دهه فجر امسال افتتاح می شوند، با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس اجرا شده است گفت: این طرح ها در بخش های توسعه شبکه های برق رسانی، آب رسانی و گازرسانی و همچنین زیر سازی و آسفالت معابر و تصفيه خانه فاضلاب با اعتباری افزون بر 77 میلیارد ریال عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از مهمترين طرح هاي عمراني را بهره برداري از مدول دوم تصفيه خانه شهرك صنعتي بزرگ شيراز اعلام كرد و گفت: براي اجراي اين طرح بيش از 35ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

وي از ديگر طرح هاي عمراني قابل افتتاح در اين ايام احداث شبكه برق رساني 20كيلوولت شهرك صنعتي كازرون، تكميل و احداث شبكه 20كيلوولت داخلي شهرك صنعتي زرين دشت، اجراي شبكه داخلي 20كيلوولت شهرك صنعتي فتح آباد مرودشت، احدات ترانس و برق رساني به چاه آب آشاميدني شهرك صنعتي استهبان، احداث و تكميل تصفيه خانه شهرك لار،زيرسازي و آسفالت شهرك قيروكارزين تكميل شبكه آب ناحيه حسن لري و پشت سنگر لار، زيرسازي و آسفالت شهرك خرمبيد، حفاري و تجهيز چاه آب پاسارگاد و اجراي شبكه گازرساني بوانات اعلام كرد.

اشتغالزایی برای 215 نفر در واحدهای جدید تولیدی فارس

فتوحي در ادامه با اشاره به 6 طرح صنعتی تولیدی که در ايام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسند نیز گفت: اين طرح ها با سرمايه گذاري 513ميليارد ريالي بخش خصوصي ايجاد شده اند و با راه اندازي آنها براي 215نفر اشتغال ايجاد مي شود.

وي از مهمترين اين طرح ها را بهره برداري از بزرگترين مجموعه صنعتي توليد چسب و رزين‌هاي آلكيدي جنوب كشور با سرمايه گذاري افزون بر 215ميليارد ريالي در شهرك صنعتي بزرگ شيراز اعلام كرد و گفت: با بهره برداري از اين طرح كه مجهز به جديدترين خطوط توليد محصولات چسب و رزين صنعتي است براي 37نفر اشتغال ايجاد مي شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افتتاح مرحله نخست بزرگترين واحد فراوري آبزيان جنوب كشور شامل خط توليد كنسرو را از ديگر طرح هاي صنعتي اعلام كرد كه با سرمايه گذاري 150ميليارد ريالي و اشتغال 20نفري در شهرك صنعتي بزرگ شيراز آماده بهره برداري رسمي است.

فتوحي به بهره برداري از نخستين واحد توليدي در شهرك صنعتي سروستان 2به ميمنت اين ايام اشاره كرد و گفت: اين واحد سلولزي در زمينه توليد انواع دستمال كاغذي است كه با سرمايه گذاري 4.5ميليارد ريالي و اشتغال زايي 50نفري افتتاح و راه اندازي خواهدشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنين از بهره برداري طرح سرمايه گذاري خارجي در شهرك صنعتي تنگ حنا ني ريز در ايام دهه مبارك فجرخبرداد و گفت: طرح فراوري و كنسانتره كروميت با مشاركت 1ميليون دلاري سرمايه گذار چيني و اشتغالزايي 35نفري نيز آماده افتتاح است.

وي طرح هاي توليد مخازن پلي اتيلن و سردخانه و بسته بندي ميوه جمعا با سرمايه گذاري بيش از 60ميليارد ريالي و اشتغال 73نفري را از ديگر واحد هايي اعلام كرد كه در ايام دهه مبارك فجردر شهرك صنعتي بزرگ شيراز راه اندازي و به بهره برداري مي رسند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان