کد خبر: ۱۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
گزارش حضور استاندار فارس در جمع مردم محمله؛

از انتقادات رئیس شورای اسلامی محمله تا قول‌های استاندار

اسماعیل تبادار استاندار فارس در ادامه سفر خود به شهرستان خنج، با حضور در محمله، در جمع مردم سخنرانی کرد.

به گزارش شیرازه، اسماعیل تبادار استاندار فارس در ادامه سفر خود به شهرستان خنج، با حضور در محمله، در جمع مردم سخنرانی کرد.

وی در ابتدای صحبتهای خود ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، فرارسیدن دهه فجر و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

استاندار فارس اظهار داشت: مردم وارثان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پشتیبانی آحاد جامعه، بزرگترین و مهمترین نقطه اتکا این نظام است.




تبادار در ادامه عزت، استقلال و آزادی را مهمترین دستاوردهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی به معنای جمهوریت و اسلامیت، رهاورد انقلاب اسلامی مردم ایران بوده است.

وی با ﺗﺄکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون حمایت و همراهی آحاد جامعه در بحران‌های مختلف سبب صیانت و حفاظت از نظام بوده است، افزود: امروز اگر مسؤولان مراوده صحیح و مبتنی بر وظیفه با مردم داشته باشند و در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها گام بردارند، نظام جمهوری اسلامی ایران پس از عنایت خداوند، به اتکا همدلی و وحدت و همراهی مردم پایدار خواهد ماند.

استاندار فارس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به درخواستهای مردم محمله که در ابتدای جلسه توسط رییس شورای اسلامی محمله مطرح شد، گفت: 
هر فعالیت اقتصادی و تولیدی که در منطقه شکل می‌گیرد، در ابتدا باید برای مردم همین منطقه برکت داشته باشد و در همه این فعالیتها نیز اولویت بکارگیری با نیروهای بومی باشد.

تبادار به توقف چندماهه عملیات گازرسانی به محمله نیز اشاره نمود و عنوان کرد: عملیات گازرسانی به محمله که گلنگ آغاز آن چند ماه پیش زده شده، ﻣﺘﺄسفانه به دلیل تغییر پیمانکار دچار وقفه شد اما اکنون پیمانکار جدید معرفی شده، تجهیزات و ماشین آلات نیز مستقر شده است و بزودی در روزهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.



وی همچنین ابراز امیدواری کرد: 
این روستا به دلیل اینکه مرکز بخش است به زودی به شهر تبدیل شود.

استاندار فارس در خصوص صندوق کارآفرینی امید نیز که عملکرد آن مورد انتقاد رئیس شورای اسلامی محمله بود، گفت: در این رابطه حتماً پیگیری خواهیم کرد که اگر مشکلی هست، حل شود.

لازم به ذکر است پیش از سخنان استاندار و در آغاز مراسم، سید‌کاظم موسوی‌زادگان رئیس شورای اسلامی محمله در صحبت‌هایی ضمن خیرمقدم به مسؤولان، با اشاره به نزدیک بودن محمله به میادین گازی، از عدم بکارگیری نیروهای بومی منطقه در این میادین انتقاد کرد و گفت: بیش از 600 نیروی غیربومی در شرکتهای منطقه مشغول به کار شده‌اند، اما نیروهای بومی منطقه بیکار هستند و مردم از این موضوع گله‌مند می‌باشند.

انتقاد از صندوق کارآفرینی امید و عدم کارایی آن و همچنین درخواست استقرار ادارات بیشتر در محمله به دلیل مرکز بخش بودن، از دیگر موارد مطرح شده توسط رئیس شورای اسلامی محمله بود.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، از سیدحسن هاشمی معلم پیشکسوت و از اهالی محمله، با حضور استاندار تجلیل شد.











منبع: خنج کهن

به نقل از خنج کهن،
برچسب ها: خنج ، استاندار ، فارس
نظرات بینندگان