کد خبر: ۱۱۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
در پی رونمایی از یادمان آرامگاه شهید عبدالله اسکندری:

تشکر و قدردانی خانواده شهید اسکندری از مردم و مسؤولان فارس

خانواده سردار حاج عبدالله اسکندری با انتشار پیامی از مردم و مسؤولان استان فارس بابت تلاش در راه پاسداری از خون شهدا قدردانی کرد.
به گزارش شیرازه، در پی رونمایی از یادمان آرامگاه شهید عبدالله اسکندری در شیراز، خانواده این شهید مدافع حرم، بابت این مطالبه گری عمومی در تحقق این مهم و پاسداری از خون شهدا، یک پیام قدردانی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سپاس خداوند عزوجل را که پس از گذشت قریب به چهل سال از بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، این دیار کماکان معطر به عطر شهدای گران‌قدر است و اما دهه فجر امسال برای خانواده شهید متفاوت‌تر از سال‌های پیش بود و آن رونمایی از مقبره یادمان شهید اسکندری در جوار شهدای گران‌قدر شهر شیراز و به دست مبارک سردار سرافراز جبهه اسلام، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود.

بدین‌وسیله از کلیه عزیزان و سروران گرامی که در خصوص احداث این بنای یادبود مشارکت کرده‌اند، بالأخص فرماندهی محترم سپاه فجر استان، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و اعضای محترم پویش مردمی کمال سپاس و قدردانی را داریم.

باشد که در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت در راه پاسداری از خون شهدا گام‌های بلندی برداریم.

گفتنی است ازآنجاکه جسم پاک و مطهر شهید مدافع حرم استان فارس حاج عبدالله اسکندری، پس از جدا کردن سر از بدن در نزد داعش خبیث باقی ماند و به میهن اسلامی بازنگشت، هم‌زمان با ماه محرم امسال پویش خودجوش و مردمی شهید اسکندری با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این سردار سرافراز اسلام شکل گرفت و در این راستا بیش از 3 هزار و 500 نفر از مردم فرهیخته استان فارس با امضای طومار مردمی، خواستار احداث مقبره نمادین برای مدیرکل اسبق بنیاد شهید این استان شدند.

سرانجام این مطالبه به‌حق مردم روز پنج‌شنبه با حضور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی عینیت یافت و مقبره نمادین شهید اسکندری با حضور فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان