کد خبر: ۱۱۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

۲۵ پروژه با اعتبار بیش از۷۸ میلیارد تومان در استان فارس افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از افتتاح ۲۵ پروژه با اعتبار بیش از۷۸ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۱۰ نفر در دهه فجر خبر داد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با بیان خبر فوق اظهار داشت:در حوزه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری 12 پروژه شامل 2 هتل، 2 هتل آپارتمان، 2 اقامتگاه سنتی، یک مهمانپذیر، یک زائر سرا، یک مجتمع گردشگری، یک سفره خانه سنتی و 2 تفرجگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مصیب امیری درباره اعتبار و اشتغال این 12 پروژه سرمایه‌گذاری افزود: در مجموع 73 میلیارد و 826 میلیون تومان هزینه و زمینه اشتغال برای 142 نفر ایجاد می‌شود.

وی همچنین به افتتاح 10 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان‌های شیراز ، سروستان، مرودشت، فیروزآباد و گویم با اعتبار4 میلیارد 100 میلیون تومان و ایجاد اشتغال 43 اشاره و بیان کرد: با افتتاح این 10 دفتر تعداد این دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان فارس، 205 دفتر می‌شود.

امیری خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه و عرضه محصولات صنایع دستی در خانه تاریخی طوفان در شهرستان جهرم با اعتبار 230 میلیون تومان و اشتغال‌زایی برای 25 نفر،  آئینکلنگ‌زنی ایجاد بازارچه صنایع در شهر شیراز، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای بومی در خانه تاریخی سوخکیان داراب بخشی از برنامه‌هایی است که در این دهه اجرا می‌شود.



نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان