کد خبر: ۱۱۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

افتتاح اندرزگاه جدید ایثار در زندان عادل آباد

اندرزگاه جدید ایثار در زندان عادل آباد شیراز با حضور رئیس کل دادگستری فارس افتتاح شد.
به گزارش شیرازه، رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از زندان عادل آباد شیراز ضمن افتتاح اندرزگاه جدید ایثار در راستای حفظ حقوق شهروندی مددجویان بر ملاقات چهره به چهره قضات  با زندانیان و پیگیری مشکلات متهمین تحت قرار در اسرع وقت تأکید کرد.

علی القاصی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی زندانها به مراکز اصلاح ، تربیت و آموزش معارف دینی تبدیل شده اند گفت: این دستاورد  بزرگی است و امروز زندان ها  به کرامت انسانی و ارزشی، توجه ویژه ای دارند.

وی با تأکید بر اجرای دستورالعمل ابلاغی ریاست قوه قضاییه در امر کاهش جمعیت کیفری گفت: قضات باید به صورت مستمر از زندانها بازدید و چهره به چهره وضعیت زندانیان را بررسی و با همه زندانیان ملاقات کنند و قضات زندان باید درخواست زندانی را با جدیت و در جهت رفع مشکلات آنان بررسی و هرگونه ارشاد و راهکار قضایی را منعکس کنند.

وی یادآور شد: باید تلاش کرد از تمام ظرفیت های موجود به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان های استان استفاده شود و حضور مستمر و هدفمند قضات در بازدید از زندان ها نقش مؤثر و سازنده خواهد داشت.

گفتنی است در این دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس با اعطای مرخصی به مددجویان واجد شرایط قانونی به مدت یک هفته موافقت کرد.

نظرات بینندگان