کد خبر: ۱۱۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب فروردین ۹۷ برگزار می‌شود

گفت: تاریخ برگزاری این جشنواره از بهمن ماه امسال به هفته هنر انقلاب در فروردین سال ۹۷ موکول شده است.
به گزارش شیرازه، محمد کرم‌اللهی  رئیس حوزه هنری استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب اسلامی در شیراز اظهار داشت: تاریخ برگزاری این جشنواره از بهمن ماه امسال به هفته هنر انقلاب در فروردین سال 97 موکول شده است. 

وی با بیان اینکه امور مربوط به این جشنواره متمرکز است و از سوی دبیرخانه آن انجام می‌شود، گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی به دلیل هم راستا بودن اهداف با جشنواره شعر انقلاب برای برگزاری این رویداد انتخاب شده است. 

براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و معارف دین و گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از محورهای این دوره از جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب است. 

 شعر نو، شعر کهن و پژوهش 3 بخش اصلی این جشنواره است و مصطفی علیپور، سید احمد نادمی، مرتضی کاردر داوری اشعار نو، فریبا یوسفی، محمد کاظم کاظمی و زهیر توکلی داوری اشعار کهن و مریم جعفری آذرمانی، عبدالحمید ضیایی و قربان ولیئی نیز داوری مقالات علمی و پژوهشی این جشنواره را برعهده دارند.

پیش از این زمان برگزاری این جشنواره 5 و 6 بهمن ماه اعلام شده بود. 

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب اسلامی زمستان سال گذشته با حضور شاعرانی از کشورهای عراق، سوریه، پاکستان، هلند، کویت و لبنان در آرامگاه حافظ شیراز برگزار شد. 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان