کد خبر: ۱۱۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
معاونت فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خبر داد؛

اجرای برنامه‌ در بیش از 100 کانون فرهنگی هنری جنوب فارس/ مسجدمحوری شاخصه برنامه‌های دهه فجر

معاونت فرهنگی، هنری و آموزش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری برنامه‌های دهه فجر در بیش از 100 کانون فرهنگی هنری با محوریت مسجد خبر داد.

به گزارش شیرازه، محمد صابری‌زاد ضمن گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی در بیش از 100 کانون فرهنگی هنری در حال برگزاری است.

 
وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، نمایشگاه‌های عکس و انقلاب، روایتگری انقلاب اسلامی، نشست‌های بصیرتی تبیین جایگاه مسجد در انقلاب، گلبانگ انقلاب، جُنگ شادی و جشن انقلاب، پیاده‌روی خانوادگی، حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و... از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس است.  

معاونت فرهنگی، هنری و آموزش دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب فارس با بیان اینکه همه کانون‌های فرهنگی هنری در طول دهه فجر، برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند، گفت: در اغلب مساجد و کانون‌ها قبل از دهه فجر برنامه‌هایشان آغاز شده است و تا پایان این دهه مبارک ادامه خواهد داشت.

صابری‌زاد تصریح کرد: انقلاب ما مانند انقلاب پیامبر بود و 22 بهمن نیز در حکم نور و شمه‌ای از عید غدیر است؛ چون که هم برای خدا بود، هم مردمی بود، هم ولایی بود، هم منطقی بود، و نهایتاً مسجدی بود و از مسجد شروع شد و به فرموده امام خامنه‌ای عزیز(مدظله) در 22 بهمن بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. لذا مسجد را محور قرار داده‌ایم و تأکید بر روند رو به گسترش تمدن اسلامی مبنای برنامه‌ها بوده است. 

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: برنامه‌های امسال دبیرخانه جنوب فارس که اولین سال تأسیس خود را می‌گذراند با ایام فاطمیه مقارن شده است که ان‌شاءالله به برکت این ایام بتوانیم در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب جهانی اسلامی گام برداریم.

منبع: لادستان

نظرات بینندگان