کد خبر: ۱۱۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
نماینده اسبق ممسنی:

انگار امسال به رای بازنشستگان نیازی ندارند

نماینده اسبق ممسنی به موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان واکنش نشان داد.

به گزارش شیرازه،  برای همسان سازی حقوق بازنشستگان مبلغ 1000 میلیارد تومان کمیسیون تلفیق تصویب کرده که باعث گله مندی بازنشستگان شده بنابراین می طلبد نمایندگان مجلس در میزان آن تجدیدنظر کنند. انتظار می رود نمایندگان مجلس در تصویب بودجه سال 97 به مطالبات تمامی بازنشستگان به ویژه فرهنگیان نگاه خاص داشته ‌باشند.

بازنشستگان با کوله باری از تجربه، دانش و تخصص پشتوانه محکم و ارزنده ای برای کشور، مسئولان و جوانان محسوب می شوند، عدم بهره‌گیری از این تجربه و تخصص سبب رکود و عدم پویایی در جامعه است. باید به بازنشستگان در دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری توجه خاص شود


علی احمدی نماینده اسبق ممسنی در این خصوص معتقد است: مبلغ مورد نیاز یکسان سازی حقوق بازنشستگان ۱۹ هزار میلیارد برای سال ۹۷ است. ( که امسال 1000 میلیارد در نظر گرفته شده است)


 خود بازنشستگان عزیز نیز محل منابع را مشخص کرده اند. در سال گذشته که به رای آنها نیاز بود سه هزار و پانصد میلیارد در بودجه لحاظ شد. اما امسال ظاهرا به رای آنها نیازی نیست . لذا مبلع   حدود ۲۵ در صد سال گذشته و یک نوزدهم مبلغ مورد نیاز دیده شده است.

 امید است نمایندگان محترم جرات و جسارتی برای این قشر زحمتکش که اکثر آنها از معلمین و کارمندان زجر کشیده دوران انقلاب و دفاع مقدس  هستند به خرج دهند. اما ظاهرا امیدی به این مجلس و نمایندگان نیست و به گفتار درمانی بسنده کرده اند.

منبع: نورآنلاین

پایان گزارش /

نظرات بینندگان