کد خبر: ۱۱۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

جشنواره طبخ ماهی درسپیدان برگزار شد

همزمان با دهه فجرانقلاب؛ جشنواره طبخ ماهی ، با حضورمسئولین استانی وشهرستانی و استقبال گسترده بانوان سپیدانی برگزار شد.

به گزارش شیرازه، همزمان با دهه فجرانقلاب؛ جشنواره طبخ ماهی ، با حضورباصری مدیرجهاد کشاورزی  شهرستان سپیدان ، عامری و اسدی معاونین مدیریت شیلات استان فارس، راحمی معاون مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ، تعدادی از مسئولین ادارات وابسته وکارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان وبانوان سپیدانی  برگزار شد.

در این جشنواره باصری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ضمن تبریک  دهه پرشور فجر وتقدیر وتشکر در بر پایی این جلسه وحضور پور شور بانوان این شهرستان گفت با توجه به مزایای استفاده از ماهی ، این مواد غذایی باید هرچه بیشتر در مصرف سرانه خانواده های ایرانی قرار گیرد.

وی گفت مصرف ماهی با توجه به اینکه این شهرستان  مقام اول تولید وتکثیر ماهی  قزل آلا    رادر سطح استان دارد،  دارای جایگاه ویژه می باشد.

 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان خاطر نشان کرد این جشنواره با هدف آشنایی عموم با مزایایی مصرف آبزیان و سیاست‌های شیلات ایران در زمینه توسعه آبزی پروری و حمایت از تولید کنندگان این بخش برگزار گردیده است.

در ادامه  عامری ضمن تقدیر وتشکر از برپایی این جشنواره گفت  این  جشنواره یکی  از کم نظیرترین جشنواره های طبخ در در سطح استان است و نشان از همت بالای بانوان در پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان  رادارد.

شایان ذکر است در این جشنواره بالغ بر ۶۰ نفر از بانوان توانمند وخوش ذوق سپیدانی در خصوص روشهای مختلف طبخ ماهی  باهم به رقابت پرداختند ودر آخر براساس رای هیئت داوران به 4نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا شد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره مسابقه نقاشی کودکان با هدف آشنایی با آبزیان به عنوان غذای سالم برگزار شد وبه شرکت کنندگان جوایزی به رسم یاد بود تقدیم گردید.

منبع:مارگون

برچسب ها: سپیدان ، فارس ، ماهی
نظرات بینندگان