کد خبر: ۱۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
فرمانده سپاه مُهـر در جمع مردم روستای سمنگان:

ما توانسته‌ایم تمام ترفندها و استراتژی‌های دشمن را در هم فروبریزیم

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: ما توانسته‌ایم تمام ترفندها و استراتژی‌های دشمن را در هم فروبریزیم، دشمنان ما در این سال‌های گذشته خواسته‌اند به انقلاب اسلامی و دین ما ضربه بزند که با هوشیاری تمام مردم و مسئولین این نظام نتوانسته‌اند موفق شوند.

به گزارش شیرازه،  محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهـر در جمع مردم روستای سمنگان از توابع بخش اسیر شهرستان مُهـر بیان داشت: به گذشته تاریخ که نگاه می‌کنیم بودند افرادی که به دنبال پست و مقام و شهرت‌طلبی بودند و ما می‌بایست سرنوشت گذشتگان چه آن‌هایی که خوب و چه آن‌هایی که بد بودند را مرور کنیم و برای آینده خود تصمیم بگیریم که راه و منش کدام افراد را انتخاب کنیم و ادامه بدهیم.

وی افزود: ما باید به گذشته خود برگردیم و گذشته خود را مرور کنیم و ببینیم که آیا پیرو شیطان و شیطان سفتان بوده‌ایم و برای منافع خود حرکت کرده‌ایم و یا برای خدای متعال حرکت کرده‌ایم و صحبت کرده‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: دین و انقلاب اسلامی مسیر پرفرازونشیب و پرخطری را طی کرده است و امروز چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تا امروز به برکت خون مطهر و پاک شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و از حضور مردم درصحنه‌های مختلف و باوجود امامین انقلاب اسلامی شاهد سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی نه‌تنها در کشور ایران اسلامی هستیم بلکه در سراسر دنیا هستیم به‌گونه‌ای که تمام توطئه‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب را خنثی کرده‌ایم.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر تصریح کرد: ما توانسته‌ایم تمام ترفندها و استراتژی‌های دشمن را در هم فروبریزیم، دشمنان ما در این سال‌های گذشته خواسته‌اند به انقلاب اسلامی و دین ما ضربه بزند که با هوشیاری تمام مردم و مسئولین این نظام نتوانسته‌اند موفق شوند.

وی ادامه داد: اما این حضور مردم درصحنه‌های مهم، بصیرت مردم و تدابیر امامین انقلاب اسلامی و تأکید بر اعتقادات مردم بوده است که انقلاب اسلامی و دین ما در تمام دنیا تأثیرگذار باشد.

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امروز در داخل افرادی هستند که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و تجهیزات دفاعی ما که‌برگ برنده ما در دنیا است را تضعیف کنند، می‌بایست ما مواظب باشیم و در فضای حقیقی و مجازی توفندها و توطئه‌های دشمنان را و در داخل ایران اسلامی جبهه سلطنت‌طلب و جبهه نفاق را رصد کنیم.

منبع:عصر مُهـر


برچسب ها: مهر ، دشمن ، فرمانده
نظرات بینندگان