کد خبر: ۱۱۹۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
باوجود برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت؛

لغو سفر استاندار فارس به لامرد در دقیقه 90!

سفر امروز استاندار فارس به شهرستان لامرد به دلایل مُبهمی در دقیقه 90 لغو شد.
به گزارش شیرازه، درحالی‌که قرار بود امروز استاندار فارس برای گشایش چند پروژه دهه فجر به شهرستان لامرد سفر کند، به دلایل مُبهمی این سفر لغو شد؛ این در حالی بود که مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار و تنی چند از مسؤولان و پرسنل استانداری در قالب گروه پیش‌رو، به لامرد رفته بودند!

به نظر می‌رسد تغییر و تحولات اخیر مدیریتی در شهرستان لامرد و فضای خاص ناشی از اعتراض به این تغییرات که در این منطقه حاکم است، در لغو سفر اسماعیل تبادار بی‌تأثیر نبوده است. جوّ شهرستان لامرد هم‌اکنون ملتهب است و گروه‌های مختلف سیاسی اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، در کنار رسانه‌های رسمی و فضای مجازی، به شدت نسبت به تغییر پیاپی مقام عالی دولت در شهرستان گلایه داشته و امام‌جمعه موقت لامرد نیز با اشاره به تغییر سه فرماندار در طی تنها 15 ماه، گفته بود: «جناب استاندار چه‌کار می‌کنید؟! این آمدن و رفتن‌های زودبه‌زود شهرستان را دچار وقفه می‌کند.»

همچنین از لامرد خبر می‌رسد مردم با فرض اینکه استاندار فارس امروز در این مکان حضور می‌یابد، در اعتراض به تغییر زودهنگام فرماندار این شهرستان بنرهایی را آماده کرده بودند.

ظاهراً شب گذشته با وجودی که تیم استانداری آماده سفر به شهرستان لامرد بوده و حتی تعدادی از مدیران همچون مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری نیز به این شهرستان رفته و منتظر اسماعیل تبادار بودند، به‌یک‌باره در ساعات پایانی شب، این سفر لغو می‌شود!

اما نکته جالب‌تر اینکه فرمانداری لامرد، علت لغو سفر استاندار فارس به این شهرستان را سفر قریب‌الوقوع علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس عنوان‌ کرده است! این در حالی است که این سفر با فرض انجام، قرار است هفته آینده و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ماه انجام شود!

با این شرایط، امروز که هفدهم بهمن‌ماه 96 است و حداقل 5 روز تا 22 بهمن‌ماه زمان باقی‌مانده، باید دید با چه استدلالی علت لغو سفر 17 بهمن‌ماه اسماعیل تبادار به لامرد، سفر 22 بهمن‌ماه علی لاریجانی به استان فارس عنوان‌شده است؟! آیا استاندار فارس قصد اقامت یک‌هفته‌ای در لامرد را داشته یا اینکه در عصر جدید و باوجود وسائط نقلیه سریع‌السیر، زمان رفت‌وبرگشت از شیراز به لامرد بیش از 5 روز طول می‌کشد؟!

به‌هرحال داستان شهرستان لامرد، تغییرات مدیریتی و اتفاقاتی که در این منطقه در حال روی دادن است، همچنان برای بسیاری مبهم جلوه می‌کند؛ از تصمیم برای تغییر یک‌باره فرمانداری که تنها 3 ماه است به لامرد آمده گرفته، تا اینکه استاندار فارس طی نشست اخیر خبری خود و در جمع خبرنگاران به صراحت گفت با استعفای فرماندار لامرد موافقت کرده است، اما محمد اسداللهی همچنان بر کرسی فرمانداری این شهرستان نشسته و کارها را پیش می‌برد!

مجموعه این مسائل و ابهاماتی که در این خصوص وجود دارد همچنان برای رسانه‌ها و مردم لامرد، چون کلافی سردرگم است که هرلحظه با پیچ‌وتابی جدید، گره بر گره می‌افزاید و ابهام‌ها را بیشتر می‌کند.

فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دوست
-
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
0
سلام عزیزان من شما از یک تغییر در شهرستان لامرد دارید استفاده می کنید که دولت رو بکوبید اسدالهی که شما ازش حمایت میکنید از عناصر افراطی اصلاح طلب می باشد مواظب باشد