کد خبر: ۱۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس سوم اسفندماه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز تاریخ دقیق برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس را ۳ اسفندماه امسال اعلام کرد.
به گزارش شیرازه، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع)  اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس بناست در تاریخ 3 اسفندماه امسال برگزار شود.

وی با یادآوری اینکه این ناحیه از سپاه به عنوان دبیر این یادواره در حال فعالیت است، افزود: در راستای اجرای این یادواره برنامه‌های متنوعی در سراسر استان فارس طی چندین ماه برگزار شده و می‌شود.

زارعی از برگزاری 300 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و غیره در راستای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

دبیر یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس، هدف از برگزاری این یادواره را پاسخگویی شبهات و سئوالات مطرح شده درباره جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: برخی‌ها این سئوالات را مطرح می‌کنند که چرا ما باید در کشور همسایه حضور مستشاری و فیزیکی داشته باشیم و چرا جوانان نسل چهارم ما باید بروند در این کشورها، ما که امروز جنگ سخت نظامی نداریم.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی کامل و جامعی را برای اقشار مختلف اعم از دانشجو، دانش‌آموز، اصناف، محلات و غیره انجام دادیم تا تمام آنان را درگیر برنامه‌های این یادواره کنیم و تا روز برگزاری یادواره موجی در استان فارس در این راستا ایجاد شود.
نظرات بینندگان