کد خبر: ۱۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

بسیج بازار در شیراز راه‌اندازی می‌شود

سرهنگ محمدجعفر دوستدار با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: ویژه برنامه افتتاحیه بسیج بازار برای نخستین بار اجرا و در پی آن بازار مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.
سرهنگ محمدجعفر دوستدار با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: ویژه برنامه افتتاحیه  بسیج بازار برای نخستین بار اجرا و در پی آن بازار مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه همه  بازارهای سنتی شیراز در محدوده  سپاه بقیه الله(عج) شیراز، است، گفت: با توجه به وضعیت کنونی بازار نیاز است تا همه دلسوزانی که به انقلاب، اسلام و شهدا احساس دین می‌کنند، در این موضوع کمک دهند تا بازار ها وضعیت بهتری را به دست آورده و به بازار طراز اسلامی تبدیل شوند.

سرهنگ دوستدار گفت: افتتاح این مرکز بسیج در واقع آغاز  اجرای مرحله اول طرح حبیب است که از کارهای ابتکاری و مهمی است که توسط حوزه بسیج اصناف  ناحیه بقیه الله اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز خاطرنشان کرد: در این طرح قرار است همه مجموعه‌هایی که در بازار نقش دارند به میدان آمده و کمک دهند تا وضعیت بازار ارتقا یافته و سبب به دست یافتن به بازار طراز اسلامی شود.

وی با اشاره به اقدامات مطرح شده در طرح حبیب گفت: یکی از اقدامات این طرح تاسیس پایگاه بسیج در هر بازار است که  در روز شنبه 21 بهمن در یکی از امامزاده‌های مستقر در بازار با حضور مسولان و بازاریان و سخنرانی  آیت‌الله دستغیب افتتاح شده و تمام بازار سنتی و قدیمی شیراز دارای پایگاه بسیج می‌شوند.

دوستدار بیان کرد: احیاء نماز جماعت و مساجد و امامزاده‌های مستقر در محدوده بازار و جذب، سازماندهی و آموزش بازاریان شریف و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ویژه این عزیزان از جمله برنامه های طرح حبیب است.

وی در پایان با قدردانی از مجموعه حوزه بسیج اصناف حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: امیدواریم که با همکاری متولیان بازار و همه  کسانی که در این زمینه نقش دارند بتوانیم گام‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان