کد خبر: ۱۱۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری نشست‌ اختصاصی کتابخوان ویژه نیروی هوایی در شیراز

نشست کتابخوانی ویژه نیروی هوایی امروز همزمان با سالروز روز بیعت همافران با امام خمینی(ره) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرازه، کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می­گردد. 

این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد. این طرح از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود و در استان فارس نیز به مناسبت‌های مختلف با استقبال خوبی مواجه شده است.

افق نشست کتاب خوان توسعه رفتار مدنی رشد ­یافته و رشد‌دهنده در سراسر کشور حتی روستاهای دور‌دست و نیز جمع‌های کوچک خانوادگی است تا به مرور به درونی شدن عادت مطالعه منجر گردد.

به مناسبت ایام دهه فجر نیز به همت نهادکتابخانه های عمومی استان فارس نشست کتابخوانی ویژه نیروی هوایی امروز همزمان با 19 بهمن ماه که روز بیعت همافران با امام خمینی(ره) است، در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با حضور پرسنل پایگاه برگزار شد.

محمد سمیعی، مسئول فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس درباره این نشست اظهار داشت: در این نشست 5 کتاب تخصصی با مسائل فنی نیروی هوایی و رابطه نیروی هوایی و انقلاب اسلامی توسط سربازان، خلبانان، پرسنل پدافند و یکی از اعضای کادر نیروی هوایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه تفاوتی میان نشست‌های کتابخوان اختصاصی و تخصصی وجود دارد، گفت: نشست‌های تخصصی به یک موضوع خاص مربوط می‌شود و می‌تواند عمومی باشد اما نشست‌های اختصاصی ویژه یک قشر خاص است.

سمیعی از برگزاری نشست‌های اختصاصی بین اقشار مختلف از جمله پزشکان،اصحاب رسانه، شجره طیبه بسیج، عصای سفید برای روشندلان ونشست ویژه زندانیان در استان فارس خبر داد و افزود: این برنامه به مناسبت‌های مختلف و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها به صورت مستمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان