کد خبر: ۱۱۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل صدا وسیمای فارس:

انقلابی گری، بصیرت و ولایت پذیری با نام کازرون عجین شده است

مردم غیور و انقلابی کازرون همچون سال های گذشته دهه فجر انقلاب را فرصت مناسبی برای بازنمایی، شجاعت و دلاوری مردان و زنان دیار خود می دانند و با برگزاری مراسم جشن، پیروزی انقلاب را گرامی می دارند.
به گزارش شیرازه، مدیرکل صدا وسیمای فارس برای دومین سال متوالی میهمان مردم قدرشناس و بابصیرت کازرون شد و با حضور در جشن شبانه آنها در سخنانی با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگی و سیاسی کازرون این شهرستان را منطقه ای شناخته شده و مردم آن را انسانهایی متدین، آگاه و انقلابی توصیف کرد و گفت: انقلاب گری، بصیرت و ولایت پذیری با نام کازرون عجین شده است.

سید تقی سهرابی با ابراز خوشحالی از حضور خود در جمع با نشاط مردم کازرون، مسیر طی شده انقلاب را سرشار از عبرت برای دوستان و دشمنان دانست و هدف پیش رو را مملو از امید و موفقیت توصیف کرد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس پشتیبان واقعی انقلاب مردم ایران را خدا دانست و تصریح کرد: امام(ره) با توکل به خدا و استعانت از پروردگار و پشتوانه مردم توانست معجزه قرن را رقم بزند و برای تداوم راه و حفاظت از انقلاب انسانهایی را تربیت کند که آنها نیز به تاسی از امام شان، توکل شان به خدا و توسل شان به ائمه اطهار است.

این مسئول فرهنگی لطف و توجه پروردگار را در ادامه مسیر انقلابی دیدنی دانست وافزود: در هر سال از سال هایی که از عمر انقلاب گذشته است توجه و پشتیبانی خداوند متعال را می توان دید و به دیگران نیز نشان داد.

وی کنار رفتن نقاب از چهره آمریکا و نمایش واقعی خوی آمریکایی که امروز در وجود شخصی مانند ترامپ متجلی است را نمونه ای از این الطاف دانست و گفت: اگر تا دیروز سردمداران این کشور با نقاب حقوق بشر و به بهانه کمک ملت های مظلوم، ثروت و غیرت آنها را به یغما می برند امروز دیگر به آسانی دیروز نمی شود اینگونه جولان دهند چرا که مردم انقلابی ایران، امام و رهبر این نظام با ایستادگی 40 ساله خود ابهت پوشالی آمریکا را شکسته اند و چهره واقعی او را به دیگران نشان داده اند.

مدیرکل صدا وسیما با اشاره به تلاش بی وقفه  دشمنان ملت ایران  برای به زانو در آوردن آنها به بخشی از دستاوردهای ایران پس از انقلاب پرداخت وگفت: این دستاوردها که نمونه کوچکی  از اقدامات بسیار بزرگ فرزندان هوشمند ملت ایران است در حالی کسب شده که دشمنان این مردم از هیچ کوششی برای جلوگیری از حرکت رو به رشد  ملت دریغ نکرده اند و مزاحمت های پرشماری را ایجاد کرده اند اما ملت انقلابی  و آگاه ایران  با اقتدار مسیر اعتلا را در پیش گرفته است.

سهرابی با قرائت فرازی از سخنان شهید مظلوم بهشتی در اردیبهشت 59 در سفر به کازرون گفت: انقلابی ماندن وکوشش و جهاد برای خودکفایی و اعتماد به خود با علم به اینکه دفاع از دستاوردهای انقلاب همچنان باقی است راه رسیدن  به اهداف بلند  انقلاب  که همانا رسیدن  به تمدن اسلامی است را هموارتر می کند .

مدیرکل صدا وسیمای فارس در پایان با اشاره  به ظرفیت های بسیار خوب فرهنگی  در این شهر تاریخی استان فارس اظهار امیدواری کرد که با کمک مسئولان محلی، صدا وسیما بتواند خدمات رسانه ای خود را  در شهر کازرون گسترش دهد



نظرات بینندگان