کد خبر: ۱۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

دعوت شخصیت‌های فارس از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن

در آستانه برگزاری سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شخصیت ها و سازمان های استان با صدور پیام های جداگانه از مردم فارس برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
به گزارش شیرازه، در آستانه برگزاری سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شخصیت ها و سازمان های استان با صدور پیام های جداگانه از مردم فارس برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

راهپیمایی 22 بهمن تبعیت و حمایت از مقام معظم ولایت و هم پشتیبانی از مسئولین دلسوز نظام است

تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)، در آستانه فرا رسیدن سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی ایران، در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز فارس از آحاد مردم ولایتمدار برای شرکت در این راهپیمایی باشکوه دعوت به عمل آوردند.

وی بیان کرد: یکی ار اهداف اصلی حضور در راهپیمایی 22 بهمن، زنده نگه داشتن این روز بزرگ است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری هدف دیگر از حضور در این راهپیمایی را شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانستند و اضافه کردند: در این روز، سرنوشت ملت با شرافت و ایثارگر ایران، رقم خورد و این روز خجسته از این رو بسیار با اهمیت است.

انقلاب اسلامی موجب دستیابی ملت ایران به هویت اسلامی خود شد

آیت‌الله علی‌اكبر كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی اقشار مختلف مردم را جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت كرد.

در این پیام آمده است:‌«نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت انقلاب بی بدیلی که نور امید را در دل‌های مسلمانان و مستضعفان جهان روشن کرد و ارز‌ش‌های الهی و تعالیم نورانی اسلام را در جهان کفر زده و دنیای تاریک مادیّت احیا نمود.

غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی در چنین ایامی، با لبیک گفتن به ندای نائب امام زمانشان، عزت و استقلال و اقتدار کشورشان را رقم زدند و استعمارگران و چپاولگران ستمکار را مجبور به هزیمت از این مرز و بوم کردند.

این انقلاب عظیم موجب شد ملت استبداد زده ایران، به هویت اسلامی خود دست یابد و عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان کشد و این واقعیت بزرگ را به جهانیان اعلام کند که می‌توان بدون وابستگی به شرق و غرب نیز در مسیر رشد و بالندگی گام نهاد و علیرغم همه تهدیدها و تحریم ها، راه سعادت و کمال را پیمود«.

دفاع از انقلاب با حضور راهپیمایی 22 بهمن

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز نیز در خطبه های نماز جمعه بیستم بهمن ماه جاری این شهر گفت: حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به یاوه سرایی آمریکایی ها، اسرائیل و اذناب آنها در منطقه امری لازم و ضروری است ، مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد ولی اصل نظام اهمیت ویژه ای دارد و این انقلاب ارزان به دست نیامده و در دفاع از این انقلاب باید همه در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کنیم.


خون های پاکی که تاکنون برای حفظ این انقلاب نثار شده گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم است

اسماعیل تبادار، استاندار فارس در پیام تبریک خود به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم فارس را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران است.

انقلابی که از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد.

خون های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند.

اینجانب با تبریک این روزهای خجسته و سرور آفرین، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان فارس دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن  که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.

بهمن 1357 تجلی حضور هوشیارانه انسان‌هایی است که به رهبری امام خمینی (ره) طومار زندگی طاغوتیان را درهم‌نوردیدند

جامعه روحانیت شیراز در پیامی مردم این شهر را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

« اهالی ولایت‌مدار فارس و مردم شهیدپرور شهر مقدس شیراز

بهمن 1357 تجلی حضور هوشیارانه انسان‌هایی است که به رهبری امام خمینی (ره) طومار زندگی طاغوتیان را درهم‌نوردیدند و این ندای آسمانی وحدت بود که با دلها اُنس گرفت و تخت قدرت ستمکاران را واژگون کرد و امروز در سایه وحدت و همدلی آحاد ملت مؤمن و مسلمان اعم از شیعه و سنی و سایر اقلیت‌های دینی و با وجود تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها، شاهد اعتلای روزافزون پرچم ایران اسلامی در قله‌های افتخار هستیم.

شما مردم قدرشناس و ولایتمدار با به صحنه آمدن در دی ماه امسال در مقابله و برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت و آسایش ایران اسلامی و سوءاستفاده‌کنندگان از اعتراضات به حق مردم بار دیگر به جهانیان ثابت کردید که همواره  پاسدار خون شهیدان گلگون کفن، حافظ پرچم جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان ولی فقیه بوده و هستید.

اینک خلق حماسه‌ای دیگر از شما در جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه چشمان جهانیان و مستکبران را خیره خواهد کرد.
ان شالله به مانند بهمن 57 و با رمز وحدت دست در دست هم در روز یکشنبه 22 بهمن 96 در جای جای استان و با اتحاد و همدلی و با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از مستکبران و طاغوتیان زمان و در رأس آنها دولت‌های سفاک آمریکا و اسرائیل جنایتکار و حکام وابسته خائن منطقه به اسلام و مسلمین را یک صدا فریاد خواهیم زد»


حضور در راهپیمایی 22 بهمن خدعه های دشمنان را خنثی می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب گفت: حضور باشکوه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن موجی از امید را در جامعه به وجود می‌آورد.
حجت الاسلام محمد رضایی  افزود: حضورگسترده مردم، موجب نا امیدی دشمنان انقلاب می‌شود و اعلام برائت از دشمنان نظام است که آمریکا، صهیونیسم‌ و همچنین برخی از سردمداران کشورهای عربی در راس آن ‌هستند.
وی، با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاش برای جدایی میان امت و رهبری هستند، اضافه کرد: حضور در این راهپیمایی برای خنثی کردن این خدعه‌ها بسیار اهمیت دارد و مردم با گرایش‌ها، سلایق و عقاید مختلف همان پاسخی را که ابتدای انقلاب به سردمداران استکبار داده شد، با محوریت وحدت و همبستگی اعلام می‌کنند.
*تقارن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب اسلامی است

به گزارش ایرنا،روابط عمومی دانشگاه شیراز به همین مناسبت بیانیه ای منتشر کرده که در آن آمده است: تقارن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها، دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است.
این بیانیه افزوده است: بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود، مردم غیور ایران اسلامی در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، باصلابت، در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزندو باتفکری روشن واراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.



حضور بازاریان فارس در راهپیمایی 22 بهمن

‎اتاق اصناف مرکز استان فارس با صدور بیانیه ای از تمام کسبه و بازاریان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران همگام با دیگر اصناف سراسر کشور خواست همراه با مردم همیشه در صحنه و همچون گذشته به صورت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز می‌شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان