کد خبر: ۱۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
معاون امداد و نجات هلال‌احمر کشور:

شهرستان مُهر محل اتصال سه استان است/تمام تلاش خود را جهت رشد و پیشرفت جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به کار خواهیم بست

معاون امداد و نجات هلال‌احمر کشور گفت: شهرستان مُهر یک جایگاه ویژه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و استراتژیکی دارد که توجه و نگاه ویژه‌ می‌طلبد و شهرستان مُهر محل اتصال سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان است که توجه و عنایت خاص و بیشتری باید به این شهرستان داشت و سعی می‌کنیم تمام تلاش خود را جهت رشد و...

به گزارش شیرازه،  با حضور مرتضی سلیمی معاونت امداد و نجات سازمان هلال‌احمر کشور، کرمی آزاد جانشین رئیس جمعیت هلال‌احمر استان فارس، موسوی فرماندار مهر، مقیمی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهر و جمعی از مسئولین محلی و نیروهای امدادی ساختمان اداری جمعیت هلال‌احمر شهرستان مُهر افتتاح و بهره‌برداری رسید.

مرتضی سلیمی معاونت امداد و نجات سازمان هلال‌احمر کشور در جمع مسئولین و امدادگران شهرستان مُهر ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: امیدواریم در این ایام خجسته بتوانیم قدم‌های مثبتی برای مردم و کشورمان برداریم.


وی افزود: با توجه به موقعیت و جایگاه استراتژیکی شهرستان مهر دارد و نگاهی که جمعیت هلال‌احمر در جهت آمادگی برنامه‌ها و پاسخگویی به حوادث و افزایش توان و توانمندی امدادگران است و افتتاح این ساختمان جدید جمعیت هلال‌احمر شهرستان مُهر مرهون تلاش و کوشش همکاران ما در استان فارس و پیگیری‌های مقیمی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهر است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: این آمادگی در جمعیت هلال‌احمر در جهت ایجاد و افزایش توانمندی ایجادشده است، امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر و با کمک به افزایش دانش و مهارت آمادگی خودمان را در جهت مواجه با بهران ها بالا ببریم.

وی تصریح کرد: شهرستان مهر یک جایگاه ویژه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و استراتژیکی دارد که توجه و نگاه ویژه‌ای می‌طلبد و شهرستان مهر محل اتصال سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان است که توجه و عنایت خاص و بیشتری باید به این شهرستان داشت و سعی می‌کنیم تمام تلاش خود را جهت رشد و پیشرفت جمعیت هلال‌احمر این شهرستان کمک کنیم.

در ادامه این مراسم کرمی آزاد جانشین رئیس جمعیت هلال‌احمر استان فارس بیان داشت: شهرستان مُهر ازنظر جغرافیایی یک منطقه مهم و استراتژیکی است و ازنظر امنیتی و اقتصادی نیز بسیار مهم است.

وی افزود: این تعاملاتی که در جمعیت هلال‌احمر فارس با فرمانداران شهرستان‌ها وجود دارد ثمره این تعاملات این پروژه‌ها و این ساختمان‌ها است و توانسته‌ام کمک‌های بسیار خوبی از استانداری و فرمانداری‌ها بگیریم و توانسته‌ایم با کمک این مسئولین چهار پروژه را امروز افتتاح کنیم.

جانشین رئیس جمعیت هلال‌احمر استان فارس تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم انبار امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان مُهر احداث و تجهیز کنیم.


سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مُهر اظهار داشت: شهرستان مهر هم‌مرز با منطقه ویژه عسلویه و فاصله‌ای 10 کیلومتری است و این شهرستان می‌تواند به‌عنوان حوزه پشتیبانی عسلویه و پارس جنوبی و تأسیسات عظیم گازی و نفت و پتروشیمی که در عسلویه قرار دارد، باشد.

وی افزود: شهرستان مُهر نزدیک‌ترین شهرستانی استان فارس به دریای خلیج‌فارس است، این شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که پالایشگاه گاز پارسیان که بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز شیرین کشور است، پالایشگاه اتان ریکاوری و پالایشگاه بنزین که در حال ساخت است، پالایشگاه بنزین دومین پالایشگاه بنزین استان فارس است که پیشرفت 70 درصدی دارد و کارخانه‌های متعددی که در این شهرستان در حال ساخت است.

این مسئول ادامه داد: شهرستان مُهر یک‌قطب کشاورزی برای منطقه و استان فارس است.

فرماندار شهرستان مُهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امداد و نجات باید در شهرستان مُهر حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و کلنگ ساختمان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان مهر در سال 92 به زمین زده شد و جزی از اولین کلنگ‌هایی است که در ابتدای دولت تدبیر و امید در این شهرستان به زمین زده شد.

منبع: عصر مُهر

پایان پیام/224224

برچسب ها: مهر ، فارس ، هلال احمر
نظرات بینندگان