کد خبر: ۱۱۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

جنجال در افتتاحیه پروژه های شهر خومه زار / آقای نماینده مردم آب می خواهند

دیروز با حضور مسئولین شهرستان از جمله فرماندار ، شورای اداری و نماینده مجلس چندین پروژه شهر خومه زار افتتاح و کلنگ زنی شد که از مهمترین آنها می توان به بلوار ماهور و پارک شهر می توان اشاره کرد.

به گزارش شیرازه، دیروز با حضور مسئولین شهرستان از جمله فرماندار ، شورای اداری و نماینده مجلس چندین پروژه شهر خومه زار افتتاح و کلنگ زنی شد که از مهمترین آنها می توان به بلوار ماهور و پارک شهر می توان اشاره کرد.

اما پیش از افتتاح و کلنگ زنی مردم با حضور در محله دوراهی شهر با نماینده و مسئولین دیدار کردند مهمترین خواسته مردم مسئله آب شرب بود.

مردم در اعتراض به نماینده شهرستان می گفتند: خومه زار هفته هاست مشکل آب دارد و بارها مسئولین قول رفع مشکل را داده اند اما به وعده ی خود عمل نکرده اند. چاه های شهر خشک شده است چون که بسیاری از آب منطقه به دیگر بخش ها منتقل می شود. در خصوص رفع مشکل خود فرماندار و خود نماینده  هم وعده دادند اما کاری انجام نداده اند.

قرار بود چاه جدیدی در شهر زده شود و مسئولین آبفا قول دادند ضرف مدت یک هفته این مشکل را حل کنند اما هفت ماه گذشته و هیچ کاری نکرده اند. قرار بود چاهی بین خومه زار و رازیانه کاری حفر شود که این کار هم انجام نشده است.

آنها از دکتر مسئود گودرزی خواستار رفع دعوای مدیران آبفا روستایی و شهری شدند و گفتند: اختلافات این اداره و مدیران عامل آنها باعث شده است که مسئولیت رسیدگی به شبکه آب شهر در بلاتکلیفی بماند.

شما آمده اید چند بلوار و آسفالت افتتاح کنید اما بدانید اولویت و دغدغه اصلی مردم مساله آب است الان که زمستان است آبی وجود ندارد دیگر وای به حال ما در تابستان!

منبع:  نورآنلاین

نظرات بینندگان