کد خبر: ۱۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

هرگونه انحراف از مسير ولايت و رهبري گناهي نابخشودني است

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: ارتش با روشنگري و دادن آگاهي و بصيرت به كاركنان در برابر جريانات فتنه و انحرافي ايستاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي آل‌هاشم، صبح امروز در دومين گردهمايي روحانيون مقيم مركز اين سازمان كه با حضور آيت‌الله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي و عضو خبرگان رهبري برگزار شد، ضمن تبريك ولادت باسعادت حضرت علي (ع) گفت: ارتش بابصيرت تمام چشم بر انگشت اشاره‌ مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا دوخته و آماده دفاع از اسلام و ميهن اسلامي است.

وي سپس به حضور فعال و پرنشاط روحانيون در تمام يگان‌هاي ارتش اشاره كرد و افزود: امروز به لطف خدا در تمام يگان‌هاي ارتش حتي در نواحي مرزي شاهد برپايي نمازهاي جماعت هستيم.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه به مباحث قرآني در ارتش پرداخت و در اين‌باره يادآور شد: ارتش جمهوري اسلامي ايران هم در داخل و هم در بين ارتش كشورهاي اسلامي داراي امتيازات بسيار خوبي در اين زمينه است.

وي هم‌چنين در ادامه، برپايي دوره‌هاي بصيرت توسط سازمان عقيدتي سياسي را بسيار مثمرثمر خواند و گفت: تاكنون 24 دوره بصيرت در شهر مقدس قم براي فرماندهان و مسوولان برگزار نموده‌ايم كه اين دوره‌ها به لحاظ كيفيت يكي از اثرگذارترين دوره‌ها در ارتقاي آگاهي سياسي و معنوي اين عزيزان بوده است.

آل‌هاشم در پايان سخنانش تاكيد كرد: اعتقاد ما اين است كه هرگونه انحراف از مسير انقلاب، ولايت و رهبري گناهي نابخشودني است.

بر اساس اين گزارش پس از سخنراني آل‌هاشم، چند تن از بازنشستگان و پيشكسوتان روحاني در ارتش مورد تجليل قرار گرفتند.

انتهاي پيام/25

نظرات بینندگان