کد خبر: ۱۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

اعلام حضور گسترده اقشار مختلف بسیج شیراز جهت شركت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بسیجیان شهر مقدس شیراز طی بیانیه‌ای برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اعلام آمادگی كردند.
به گزارش شیرازه، در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بسیجیان شهر مقدس شیراز با صدور بیانیه‌ای برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اعلام آمادگی كردند.

در این بیانیه آمده است: «پیروزی انقلاب اسلامی ایران خیزش و خروش ارزشی، مبدأ همه تحولات بنیادین در جامعه اسلامی بود که تغییرات اساسی را در نحوه اداره امور کشور به دنبال خود آورد.
اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی دوران‌ساز، باعظمت و اقتدارآفرین ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را به‌دست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد.
استمرار اهداف و آرمانهای حضرت امام(ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
ملتی که علی‌رغم توطئه‌های دشمنان با وحدت و بصیرت، پایه‌های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سالها را خلق کردند.
پاسداران و بسیجیان شیراز همراه قاطبه مردم در راهپیمائی یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه شرکت کرده و ندای عزت، سربلندی، وحدت، سرخواهند داد.
در پایان بسیجیان اعضای مختلف پایگاه‌های مقاومت اقشار مختلف محله‌ها و شهرک‌ها، ادارات کل استان فارس، کارخانجات و شرکت‌ها، اصناف، بسیج ورزشکاران، بانوان، فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر شیراز وابسته به ناحیه ثارالله(ع) اعلام می‌داریم که تا پای جان در برابر دشمنان اسلام و انفلاب ایستادگی خواهیم كرد».

نظرات بینندگان