کد خبر: ۱۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
بازهم تصادف در جاده‌های فاس؛

سانحه واژگونی اتوبوس در محور شیراز-سروستان 23مصدوم برجای گذاشت

در پی واژگونی اتوبوس در محور شیراز-سروستان تیم اورژانس با بالگرد، اتوبوس و آمبولانس برای کمک به 22مصدوم حادثه بسیج شدند.

به گزارش شیرازه، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس از بسیج امدادرسانی به مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس در محور شیراز-سروستان با حضور بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و 9 دستگاه آمبولانس خبر داد.

دکتر محمدجواد مرادیان گفت: در پی وقوع این حادثه در ساعت 10 و 12 دقیقه امروز، بیست و یکم بهمن، حادثه به مرکز ارتباطات 115 فارس گزارش شد.

او افزود: با توجه به وسعت حادثه، به سرعت 9 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس شیراز به محل حادثه واقع در جاده شیراز – سروستان اعزام شدند و ضمن بررسی وضعیت مصدومان حادثه، کار امدادرسانی به 22 مصدوم این حادثه، آغاز شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: همچنین بالگرد هوایی اورژانس 115 شیراز یکی از مصدومان را به بیمارستان ترومای شهید رجایی اعزام کرد.

دکتر مرادیان از اعزام چهار مصدوم دیگر این حادثه به کمک اتوبوس آمبولانس به بیمارستان ترومای شهید رجایی خبر داد و افزود: از 17 مصدوم دیگر حادثه، 2 نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

او اضافه کرد: همچنین دیگر مصدومان حادثه به کمک آمبولانس های اورژانس به بیمارستان های شهید دوران، مسلمین، نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان