کد خبر: ۱۱۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

حضور تماشایی شیرازی‌ها در جشن آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی

مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به مناسبت آغاز چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۷۶ نقطه استان فارس آغاز شد.

به گزارش شیرازه، در این مراسم مردم همیشه در صحنه استان فارس با طی مسیرهای مختلف در میدان اصلی شهر و دیار خود جمع شده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و امام راحل (ره) تجدید بیعت کرده و اعلام کنند همواره در خط ولایت استوار می‌مانند.

شهروندان شیرازی نیز راهپیمایی را از سه مسیر آغاز کرده و در حال حرکت به سمت انتهای مسیر در میدان آزادی هستند تا آنجا نیز سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی را بشنوند.

راهپیمایی مردم شیراز از چهارراه پانزده خرداد (پارامونت) آغاز شد که در این زمینه سه مسیر فرعی برای رسیدن به محل تجمع تعیین شده و در ادامه از چهارراه پانزده خرداد به سمت میدان آزادی در شیراز انجام می‌شود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان، اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزی از برنامه‌های جانبی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز است.آری امروز حضور تماشایی و دیدنی مردم فارس در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، آن هم با سلائق مختلف بدون شک، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

براساس این گزارش، شبکه استانی فارس نیز راهپیمایی باشکوه شیرازی‌ها را از پنج نقطه به تصویر کشیده است. همچنین این مراسم از شهرستان‌های کازرون و جهرم که تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشته و در آن حکومت نظامی بوده به صورت زنده از شبکه فارس روی آنتن تلویزیون می‌رود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان