کد خبر: ۱۱۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

پرچم مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است

مدیرکل صدا وسیمای فارس در مراسم رونمایی از پرچم نورانی دکل مخابراتی، رادیویی و تلویزیونی این مرکزدر شب 22 بهمن با تبریک این شب پرفروغ و به یادمادنی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل( ره) گفت: شب 22 بهمن ۵۷ یکی از شب های به یاد ماندنی ، سرنوشت ساز و مقدس ایران است، روز و شبی که ابهت 2500 ساله استبداد ستم شاهی شکست و معادلات جهان به هم خورد.
به گزارش شیرازه، مدیرکل صدا وسیمای فارس در مراسم رونمایی از پرچم نورانی دکل مخابراتی، رادیویی و تلویزیونی این مرکزدر شب 22 بهمن با تبریک این شب پرفروغ و به یادمادنی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل( ره) گفت: شب 22 بهمن ۵۷ یکی از شب های به یاد ماندنی ، سرنوشت ساز و مقدس ایران است، روز و شبی که ابهت  2500 ساله  استبداد ستم شاهی شکست و معادلات جهان به هم خورد.

سهرابی با گرامی داشت یاد و نام امام و شهدای گرانقدری که استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کردند، افزود :چهل سال پیش در چنین ساعاتی مردم به کمک همافران شتافته بودند و از آنها در مقابل گارد ستم شاهی دفاع کردند و با یاری ومدد پروردگار به پیروزی رسیدند و سنگرهای رژیم ستم شاهی به تسخیر ملت قهرمان ایران درآمد و فرزندان  ایران پس از سالها مبارزه، طعم شیرین پیروزی را چشیدند.

وی با اشاره به جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی، شخصیت امام راحل را یک شخصیتی تاریخی و بی بدیل دانست وافزود: تاریخ مانند امام را کمتر به یاد دارد، مردی بی بدیل و بی نظیر که با دم مسیحایی خود تاریخ جهان را متحول کرد و بذر معنویت را درجهان پاشید.
پرچم  مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است
سهرابی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان ملت ایران و در راس آنها آمریکا و انگلیس عمر انقلاب اسلامی ایران را کمتر از دوسال پیش بینی کردند و به کوری چشم ظاهربین آنها ما امشب در این مکان جمع شده ایم تا ورود مان را به دهه چهارم انقلاب جشن بگیریم و این تحقق وعده خداوند به مستضعفان جهان است .

 این فعال فرهنگی و رسانه ای در ادامه با اشاره به مقاومت ، پایمردی و غیرت ملت ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب خود تصریح کرد:  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران یعنی، چهل سال پرفراز و نشیب، چهل سال تلخ و شیرین، چهل سال که در همه صحنه ها مردم حضور داشتند، موفق شدند و امروز سربلند همه عرصه ها هستند .

سهرابی در ادامه گفت: انشاِ الله با ظهور و حضور حضرت ولی عصر (عج ) پرچم انقلاب را رهبر معظم انقلاب به آن امام همام  می سپارد و جهان از ظلم و تباهی نجات پیدا می کند.

وی این پیروزی و مقاومت را حاصل تلاش مردمی دانست که از سرمایه های معنوی و مادی  خود گذشتند به ویژه از عزیزترین عزیزانشان، مردمی که جان خودشان را دراین راه و به این سرزمین هدیه کردند.

مدیر کل صدا و سیمای فارس افزود : در این چهل سال  که ایران با انواع نامردی ها و یورش های ناجوانمردانه روبرو بود، ملت قهرمان  ایران از سرزمین و آب و خاک و ناموس کشور با شجاعت دفاع کردند و بحمدالله  نقشه های دشمن را یکی پس از دیگری نقش بر آب و اسوه ملل مظلوم جهان شدند .

در این مراسم ویژه که به همت بسیج صدا و سیمای فارس و با حضور همکاران و مهمانان خارج از سازمان برگزارشد، با تلاش معاونت فنی این مرکز، پرچم زیبای جمهوری اسلامی ایران به وسیله ۴۲ هزار نقطه نورانی  به شکلی زیبا و جذاب در بالاترین نقطه دکل ۷۵ متری صدا و سیمای فارس نصب و روشن شد و رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سرود جمهوری اسلامی قطعاتی خاطره انگیز از نغمه ها و سرودهای انقلابی سالهای اولیه انقلاب را به زیبایی اجراء کردند.
نظرات بینندگان