کد خبر: ۱۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
گفتگو با فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز در حاشیه راهپیمایی:

مسئولان از حضور پرشور ملت ذوق نکنند/ مسئولان سه قوه به داد مردم برسند

سرهنگ محمد جعفر دوستدار گفت: مسئولان از حضور پرشور ملت ذوق نکنند چرا که مردم بخاطر مشکلاتی که دارند گله مند هستند؛ باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.
مسئولان از حضور پرشور ملت ذوق نکنند/ مسئولان سه قوه به داد مردم برسند
فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با شیرازه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در خصوص شعارش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اظهار اینکه شعار ما مثل مردم بود، گفت: مرگ بر مستکبر که مصداق بارزش مرگ بر آمریکا و هم پیمانانش است.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار بیان کرد: مسئولان از حضور پرشور ملت ذوق نکنند چرا که مردم بخاطر مشکلاتی که دارند گله مند هستند؛ باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

وی تصریح کرد: مسئولان سه قوه در حوزه قانون گذاری، اجرا و نظارت بر اجرا و قضاوت به داد این مردم برسند؛ حرف های مردم در راهپیمایی هم به داخلی ها بود و هم خارجی ها.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز با تاکید بر اینکه مردم پای امام، انقلاب و رهبرشان ایستاده اند، خطاب به افراد مسئول گفت: مراقب عملکردهایتان باشید، به وظایف قانونی که بر عهده دارید عمل و مشکلات اصلی را با تکیه بر توان داخلی حل کنید.

دوستدار به حضور حداکثری جمعیت متشکل از کودک، جوان و پیر اشاره کرد و اظهار داشت: با دیدن این جمعیت و رویش های انقلاب که همین کودکان، نوجوانان و جوانانمان هستند شوق و شعف داشتم.

وی افزود: صف بلند جانبازان قطع نخاعی که برای ارزش ها و آرمان هایشان آمده بودند هر بیننده ای را به وجد می آورد چرا که اینها با تمامی درد و رنج خود و مجروحیت های سختی که سالهاست با آنها دست و پنجه نرم می کنند به میدان آمدند و پای انقلابشان ایستاده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت بقیه الله(عج) شیراز خطاب به جوانان گفت: گوش دادن به فرامین رهبری در سه حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش می تواند آنها را همواره بانشاط نگه دارد تا بتوانند در تمامی مراحل زندگی شان به موفقیت های پی در پی دست یابند.

دوستدار در ادامه با بیان اینکه تحصیل همه اش به صورت آکادمیک و دانشگاهی نیست، اعلام کرد: جوانان می توانند بجای وقت گذراندن در فضای مجازی به مهارت آموزی بپردازند، با قرآن و مسجد مانوس باشند و البته برای داشتن جسمی سالم ورزش را در برنامه روزانه خود قرار بدهند چرا که انقلاب به جوانانی آماده، سالم و پر شور و نشاط نیاز دارد.

نظرات بینندگان