کد خبر: ۱۱۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌ اتوبوس نوروز ۹۷ در استان فارس

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌ اتوبوس نوروز ۹۷ از ۲۴ بهمن‌ماه خبر داد.
به گزارش شیرازه، علی یزدانی با بیان اینکه پیش‌فروش اینترنتی بلیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای فارس از فردا آغاز می‌شود، اظهار داشت: به منظور سهولت در تهیه بلیت‌های اتوبوس در ایام نوروز، طزح پیش فروش بلیت اینترنتی ناوگان حمل و نقل مسافر استان فارس از تاریخ 24 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر پیش‌فروش اینترنتی، پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس برای نوروز 97 نیز از تاریخ 20 اسفندماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند برای تهیه بلیت اینترنتی به سایت www.payaneh.ir  و www.farsmosafer.ir مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس عنوان کرد: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی 97 از 23 اسفندماه 96 آغاز می‌شود و تا 15 فرودین ماه 97 به مدت 22 روز در تمامی پایانه‌های فعال استان فارس اجرا می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رضایتمندی، رفاه حال مسافران و ارتقا سطح خدمات و سرویس‌دهی، مسافران محترم می‌توانند پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را به سامانه 3000143 ارسال کنند.

تسنیم


نظرات بینندگان