کد خبر: ۱۱۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
همسر شهید دادالله دهقان شیبانی در گفتگو با شیرازه:

حضور پر شور و نشاط جوانان در راهپیمایی مرا بجای مسئولان خجل کرد/ از عملکرد مسئولان راضی نیستیم

همسر شهید دادالله دهقان شیبانی گفت: مسئولان بدانند که ما از عملکردشان راضی نیستیم و باید بیش از این تلاش کنند؛ حضور همه ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلابمان تنها به پشتوانه آرمان های امام و شهدا و رهبری است.
حضور پر شور و نشاط جوانان در راهپیمایی مرا بجای مسئولان خجل کرد/ از عملکرد مسئولان راضی نیستیم
همسر شهید دادالله دهقان شیبانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با شیرازه، درخصوص حضور خود در گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همسرم همیشه تاکید بر حضورمان در راهپیمایی 22 بهمن داشت و تا یادم می آید در تمامی راهپیمایی ها شرکت کرده ایم.

خانم زهرا زارع شیبانی با تاکید بر اینکه ما جوان های خیلی خوب و فوق العاده ای در کشورمان داریم و باید قدرشان را بدانیم، اظهار داشت: وقتی حضور پرشور، نشاط و امید جوانان را در راهپیمایی دیدم خجالت کشیدم از اینکه مسئولانی داریم که آنگونه که باید، قدر این جوانان را نمی دانند.

وی حضور جوانان را دلیلی بر امید آنها به این نظام و انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد: مسئولان بدانند که ما از عملکردشان راضی نیستیم و باید بیش از این تلاش کنند؛ حضور همه ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلابمان تنها به پشتوانه آرمان های امام و شهدا و رهبری است.

این بانوی انقلابی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی هایشان تاکید بر مقابله با فساد داشته اند؛ مردم نیز در راستای مبارزه با فساد در راهپیمایی شرکت کرده اند.

همسر شهید شیبانی با اشاره به شعارهای ضد فساد در مسیر راهپیمایی، گفت: متاسفانه امسال در شیراز شعارهای کمتری برای مبارزه با فساد و شعاری که با این قضیه همسو باشد داده شد؛ مبارزه با این موضوع بسیار ضروری است چرا که شهدای ما نیز سبک زندگی شان به گونه ای بود که می دیدیم با ظرافت و دقت تمام از بیت المال حفظ و حراست می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: کاش مسئولین ما به سیره شهدا و حساسیت شان بر روی بیت المال فکر می کردند و ای کاش مردم ما نیز در انتخاب هایشان دقت می کردند و درگیر انتخاب های قومیتی نمی شدند.

خانم زارع شیبانی در انتها خطاب به مردم با اعلام اینکه ما خودمان مسئولان مان را انتخاب می کنیم و اگر مسئولی عملکرد خوبی ندارد ما نیز مقصر هستیم، گفت: ما باید نگاه کنیم ببینیم که آیا کاندیداهای انتخاباتی با آرمان های انقلاب همسو هستند و آیا اصلا دید اسلامی دارند یا نه و بعد انتخاب هایمان بر این اساس باشد.

نظرات بینندگان