کد خبر: ۱۱۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

رسانه ها چگونه موضوع رقص در یک مدرسه را ماست مالی می کنند + عکس

پس از اتفاقات رخ داده در یکی از مدارس آموزش و پرورش ممسنی و رقص دسته جمعی تعدادی از دانش آموزان بسیاری از شخصیت های ممسنی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و خود رئیس آموزش و پرورش ممسنی نیز این اقدام را ناپسند و عذر خواهی کرد.

به گزارش شیرازه،خبرگزاری ها و سایت های موافق و نزدیک به آموزش و پرورش با انتشار مطالب مختلف و برگزاری نظر سنجی و یا انتشار تصاویر به دنبال تطهیر کردن و یا ماست مالی کردن این موضوع هستند مثلا بیان می کنند که  این یک رقص محلی است،  آنها فقط دانش آموز هستند،  آنها به سن تکلیف نرسیده اند، فقط دبستانی ها هستند  مگر دانش آموز نیاز به شادی و نشاط ندارد.


  اما جالب است بدانید که بسیاری از نقدهای صورت گرفته از طرف رجل سیاسی شهرستان و برخی از رسانه ها این موضوعات مطرح شده نیست بلکه نقد ها بیشتر به افراطی گری و بی خیالی مسئولین مدرسه اختصاص می یابد همچنین از همراهی چند نفر از بزرگسالان حاضر در مدرسه گلایه دارند که برخی آنها را معلم و برخی آنها را اولیاء می خوانند. همچنین انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی را مناسب نمی دانند.

البته رقص شکل گرفته در مدرسه اصلا رقص محلی نیست اصلا آنها دستمالی در دست ندارند بلکه کاملا با رقص های تبلیغ شده در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور همخوانی دارد.

گفتنی است بسیاری هم معتقدند که نحوه تزریق شادی و نشاط به دانش آموز باید بر اساس موازین قانونی و شرعی و عرفی جامعه باشد


 بیائید این جمله مریدی مدیرکل سابق ارشاد فارس و از رجل اصلاح طلب استان در جمع هنرمندان ممسنی را فراموش نکنیم : موسیقی حرمت دارد و باید در جایگاه خود بدان توجه کرد نه وسیله ای برای صرفا شاد کردن مراسمات سیاسی و اجتماعی و هنری باشد.

منبع: نورآنلاین

برچسب ها: ممسنی ، رسانه ، مدرسه
نظرات بینندگان