کد خبر: ۱۱۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در یادواره لاله های غریب:

جوانان همواره پیشگامان دفاع از حریم الهی و مرز و خاک کشورمان بوده اند/ نماز خوان بودن افراد الزاما دلیلی بر بصیر بودنشان نیست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: روزه داری و نماز خوان بودن افراد الزاما دلیلی بر بصیر بودنشان نیست؛ افرادی که به بهترین شکل وظایف خود در لحظات زندگی شان را در می یابند و بدان عمل می کنند افرادی بصیر هستند.
جوانان همواره پیشگامان دفاع از حریم الهی و مرز و خاک کشورمان بوده اند/ نماز خوان بودن افراد الزاما دلیلی بر بصیر بودنشان نیست
به گزارش شیرازه، یادواره لاله های غریب ویژه نکوداشت یاد و خاطر شهدای امنیت و مدافعان حرم لشکر فاطمیون بعد از ظهر سه شنبه (24 بهمن) با حضور خانواده شهدا در کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس لحظه شناسی انسانها و عمل در آن راستا را یکی از مهمترین و سخت ترین کارها عنوان کرد و گفت: هر کسی که نماز بپا دارد و روزه بگیرد الزاما فردی بصیر نیست؛ افرادی که به بهترین شکل وظایف خود در لحظات زندگی شان را در می یابند و بدان عمل می کنند افرادی بصیر هستند.

سرهنگ سعید کوشکی بیان کرد: افرادی که آیات خداوند را نفی می کنند قادر نخواهند بود برای دین و آئین حق جان فدا کنند.

وی شهدا را افرادی که در سخت ترین زمان و مکان بخاطر دفاع از دین خدا و مظلومان، پیش قراول جبهه ها بوده اند معرفی کرد و اظهار داشت: رزمندگان و مدافعان ما در سالهایی که به دفاع پرداخته بودند همگی مادیات و دنیا را پشت سر گذاشتند تا به هدفی بزرگ و مقدس دست پیدا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس ضمن برشمردن ویژگی های شهدا و عظمت خدمتشان، شهادت را مرگ انسان های زیرک دانست و گفت: هر زمانی که دین خدا پیش رفت و پیروز شد انسان هایی بوده اند که جانشان را فدا کردند و در این راه خون دادند.

کوشکی با تاکید بر اینکه در جامعه ای که شهید نباشد زشتی و ناپاکی تمام اجتماع را فرا می گیرد، خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا سختی ها و فشار سنگینی را متحمل شده اند اما آرام هستند چرا که عزیزانشان که امانت خداوند بر روی زمین بوده است را در بهترین راه و برای بهترین افراد عالم فدا کرده اند.

وی مدافعان حرم را به عنوان لشکریان جهان اسلام و لشکریان ولایت حضرت علی(ع) عنوان کرد و افزود: رزمندگان و مدافعان حرم در راستای این ولایت برای دفاع از حریم الله جمع شده اند؛ افتخار می‌کنیم که شیعیان و اهل سنت در کنار هم مبارزه کردند و از حق دفاع کردند و خرسندیم که امروزه در کشورهای سوریه و عراق پرچمدار نجات از شر کفار هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه جوانان همواره پیشگامان دفاع از حریم الهی و مرز و خاک کشورمان بوده اند، اظهار داشت: باید قدر این جوانان را بدانیم که تاکنون ثابت کرده اند همیشه در راه حق پیشگام هستند.

وی در انتها تصریح کرد: راه شهدا جز با سخت‌کوشی، بصیرت انقلابی و دینی، صبر و شکیبایی ادامه پیدا نمی‌کند.

نظرات بینندگان