کد خبر: ۱۱۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

آغاز به‌کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی وهفدهمین نمایشگاه تبلیغات وبازاریابی

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و هفدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تا 27 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپاست.
به گزارش شیرازه، بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات بسته بندی و صنایع وابسته به همراه هفدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور جمعی از مسئولین استانی و رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی و افغانستان و سه هیئت تجاری از کشورهای آذربایجان ، عراق و افغانستان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: صنایع غذایی به عنوان یکی از عوامل برتری کشورها و عامل بقا و زندگی انسان شناخته می شود و علاوه بر اهمیت این صنایع، بازاریابی، تبلیغات و روش های نوین عرضه محصول به بازار، نقش مهمی در رشد و پیشرفت صنایع مختلف ایفا می کند.

سید محمود موسوی هدف از برگزاری این دو نمایشگاه را ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و معرفی جدید ترین دستاوردها و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا مربوط به این صنایع و همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام کرد و افزود . مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها در بخش صنایع غذایی سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت تقریبی شش هزار مترمربع و در بخش تبلیغات سالن ملاصدرا به مساحت 2 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده اند.

موسوی تشریح کرد:  80 شرکت با زمینه فعالیت تولید انواع مواد غذایی، کارخانجات تولید کنسرو، ادویه، نوشیدنی، کلوچه، کیک و لبنیات و تولید و واردات انواع ماشین آلات پخت، دیگ بخار، روغن گیری و انواع ماشین آلات بسته بندی که 23 درصد آنها از استان فارس و ما بقی از سایر استان های کشور هستند در بخش صنایع غذایی و 31 شرکت با زمینه فعالیت تولید و واردات انواع دستگاه های چاپ، لیزر، لیبل زن، صحافی برش و ارائه انواع خدمات مرتبط با تبلیغات ، تابلو سازی، هدایای تبلیغاتی، مشاوره برندینگ و سایر صنایع وابسته که 50 درصد آنها از استان فارس و مابقی از استانهای تهران، اصفهان ، یزد، همدان، خراسان رضوی و قزوین در بخش چاپ و تبلیغات حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردها وخدمات خود می پردازند.

وی همچنین گفت: در این نمایشگاه سه هیئت تجاری از کشورهای آذربایجان، عراق و افغانستان روزانه بازدید خواهند داشت و همایشی تحت عنوان شناخت ظرفیت های صادراتی به کشورهای آفریقای جنوبی و افغانستان با حضور رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در این دو کشور و کارشناسان سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که چهاردهمین نمایشگاه فرش دستباف همزمان با این نمایشگاه در سالن حافظ دایر بوده و تمامی متخصصان ، صنعتگران، علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه¬ها تا روز جمعه مورخ 27 بهمن 1396 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه¬های بین المللی فارس مراجعه کنند.


نظرات بینندگان