کد خبر: ۱۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس خبرداد؛

آمادگی راهداری فارس برای خدمت رسانی در ایام نوروز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به آمادگی 82 اکیپ برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز از آمادگی کامل این اداره خبر داد.
به گزارش شیرازه، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه 82 اکیپ راهداری فارس در طرح ویژه نوروزی راهداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند، اظهار داشت: این اکیپ‌ها در 76 راهدارخانه ثابت و 6 راهدارخانه سیار استان فارس مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع 880 نیرو در 82 پایگاه ثابت و سیار راهداری استان فارس مستقر هستند، خاطرنشان کرد: طرح ویژه نوروزی راهداری فارس از 25 اسفندماه 96 آغاز می‌شود و تا 17 فروردین‌ماه 97 ادامه دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس راهداران فارس با 353 خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران نورزوی هستند، عنوان کرد: شناسایی نقاط پرخطر، برطرف کردن مشکلات جاده‌ها، ساماندهی گاردریل‌ها و روشنایی جاده‌ها و لکه‌گیری و مرمت آسفالت جاده‌های فارس از جمله اقداماتی که پیش از شروع تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: مسافران محترم استان فارس می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی مسیر، ترافیک مسیر و غیره با سامانه گویای 141 یا شماره تماس‌های 32317631 و 32318467 در تماس باشند و یا از طریق ساست www.141.ir از وضعیت مسیر با خبر شوند.
تسنیم

نظرات بینندگان