کد خبر: ۱۱۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد خبر داد:

راه اندازی واحد HSR در شبکه بهداشت و درمان لامرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد از راه اندازی واحد تحقیق در سیستم بهداشتی درمانی"HSR" شبکه بهداشت و درمان با هدف پیگیری امور پژوهشی خبر داد.

به گزارش شیرازه، سید حسن احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اهداف راه اندازی این واحد، گفت: لزوم برنامه ریزی برای کاهش بیماری ها از سطح جامعه، بررسی موثر بیماری ها و افزایش مشارکت عمومی برای ارتقای سلامت جامعه، از اهداف راه اندازی این واحد است.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد  با بیان اینکه در شهرستان لامرد با وجود دانشکده پرستاری به عنوان تنها واحد آموزشی بهداشت و درمان و واحدهای آموزشی مستقر در مراکز درمانی و ستاد شبکه، فقدان فعالیت های موثر پژوهشی وجود داشت، اضافه کرد: بنابراین بر آن شدیم که به صورت علمی و با انجام پژوهش، موضوع سلامت مردم را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه "پژوهش" در جامعه امروز نقش اساسی در پیشبرد برنامه ها دارد، تاکید کرد: حوزه بهداشت و درمان شهرستان در نظر دارد در برنامه های خود از پژوهش به عنوان یک ضرورت مهم در تصمیم گیری ها و از ظرفیت پژوهشی مراکز آموزشی دانشگاه های مستقر در شهرستان نیز استفاده کند.

احمدی در پایان از همه علاقمندان و پژوهشگران حوزه سلامت خواست در این زمینه با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان لامرد همکاری کنند.

منبع:  لامرود

نظرات بینندگان