کد خبر: ۱۱۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
در کازرون صورت گرفت؛

شرور مسلح و سابقه دار دستگیر شد

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: يك شرور مسلح و سابقه دار در عمليات هدفمند ماموران انتظامي شهرستان كازرون شناسايي و دستگير شد.
به گزارش شیرازه، سردار  فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر شرارت و مزاحمت فردي به هويت "ع-ص" در منطقه "پل آبگینه" در شهرستان كازرون، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

احمدعلي گودرزي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضائي و يك سري كارهاي اطلاعاتي شبانه روزي، مخفيگاه شرور مورد نظر را شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه مأموران براي تسليم شدن اين فرد هشدارهاي لازم را دادند، تصريح كرد: فرد شرور بدون توجه به هشدار مأموران اقدام به تير اندازي به سمت آنان و ايجاد درگيري مسلحانه كرد.

گودرزي تصريح كرد: پس از چند دقيقه درگيري ماموران موفق شدند با ترفندهاي خاص پليسي وي را دستگير و تحويل مراجع قضائي دهند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به كشف يك قبضه اسلحه غير مجاز و تعدادي فشنگ مربوطه از وي، خاطر نشان كرد: اين فرد در زمينه گروگانگيري، قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت، تهديد و درگيري مسلحانه با اهالي آن منطقه فعاليت داشته است.

گودرزي خاطر نشان كرد: استان فارس محل ناامني براي اشرار و سارقان مسلح خواهد بود و مأموران انتظامي استان با كساني كه بخواهند امنيت و آسايش شهروندان را به خطر بيندازند به شدت برخورد خواهند كرد.   

 گفتني است در اين ماموريت بر اثر تيراندازي فرد شرور مسلح، يكي از كاركنان انتظامي بخش پل آبگينه مجروح كه حال مزاجي وي رضايت بخش مي باشد.


نظرات بینندگان