کد خبر: ۱۱۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری جشنواره هنری استانی امر به معروف و نهی از منکر در نی ریز

جشنواره هنری استانی امر به معروف و نهی از منکر ویژه گرامیداشت دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی از تاریخ 1لغایت 30بهمن در حال برگزاری می باشد.

به گزارش شیرازه، جشنواره هنری استانی امر به معروف و نهی از منکر ویژه گرامیداشت دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی از تاریخ 1لغایت 30بهمن در حال برگزاری می باشد.

آیین بازگشایی این نمایشگاه با حضور مهدیان فر مسئول ستاد احیاء امر به معروف در سپاه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،استاد زهری زاده رییس انجمن هنرهای تجسمی و جمعی از اساتید هنری و هنرمندان روز شنبه 21 بهمن ماه برگزار شد.

میلاد منفرد مسئول بسیج هنرمندان نی ریز درگفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: این جشنواره از آغاز بهمن ماه با ارسال فراخوان به شهرستانهای سراسر استان آغاز بکار کرده است و تا 18 بهمن ماه آثار هنرمندان در رشته های مختلف هنرهای تجسمی، خوشنویسی، ادبی و ... به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و نمایشگاه این آثار که شامل 50 اثر هنری و 10 اثر ادبی می باشد در نمایشگاه این جشنواره در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد به علاقمندان و دوستداران هنر عرضه شده است .

منفرد در ادامه بیا کرد: این جشنواره با مدیریت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

شایان ذکر است: در بخشی از این آیین سرود امر به معروف و نهی از منکر توسط گروه سرود دانش آموزان مدرسه دخترانه غفاری نیز اجرا شد.

گفتنی است: داوری این جشنواره توسط اساتید استانی خواهد بود و نمایشگاه جشنواره تا پایان بهمن ماه پذیرای دوستدارن هنر است.






برچسب ها: نی ریز ، فارس ، جشنواره
نظرات بینندگان