کد خبر: ۱۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
استاندار فارس:

تنگناهای قانونی در مسیر سرمایه‌گذاری حل و فصل شود

استاندار فارس گفت: موانع و تنگناهای قانونی درزمینهٔ سرمایه‌گذاری باید هر چه سریع‌تر حل‌وفصل شود.
به گزارش شیرازه، اسماعیل تبادار شامگاه پنجشنبه در کارگروه فعالان اقتصادی که با حضور جمعی از مدیران استان، شهرستان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در داراب برگزار شد، بابیان اینکه در امر سرمایه‌گذاری باید نوع دیدگاه‌ها تغییر یابد، اظهار داشت: توصیه به خلاف قانون نمی‌کنم اما باید با ذهن بسیط، فرصت و مجال سرمایه‌گذاری بیش از گذشته ایجاد شود.

وی ادامه داد: با این منظور کمیسیون‌های مربوط باید هر چه سریع‌ترتشکیل و موانع موجود مرتفع شود.

 استاندار فارس با تأکید بر اینکه برای تبدیل و به فعل درآوردن قابلیت‌های موجود در داراب باید دغدغه مند اقدام کرد، گفت: در طول سالیان گذشته به پتانسیل‌های شهرستان داراب درزمینهٔ کشاورزی به‌ویژه گل محمدی توجهی نشده است این در حالی است که داراب قطب گل محمدی در کشور است.

 تبادار تأکید کرد: چنان چه جاده بندرعباس به شیراز دوبانده شود مجتمع‌های خدماتی متعددی در کنار آن ایجاد و اشتغال  رونق می‌گیرد.

وی بابیان اینکه مردم باید احساس کنند که ما پیش‌قراول اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و در کنار آن‌ها هستیم، افزود: رفع موانع  و تسهیل درروند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی باید در رأس امور قرار گیرد.  

 استاندار فارس تأکید کرد: باید با تخریب گران منابع ملی  برخورد شده و از آن‌سو کسانی که فرصت اشتغال ایجاد می‌کنند موردحمایت قرار گیرند.

تبادار با تأکید بر حمایت خیران و نیک اندی‌شان اذعان کرد: خیری که ایثار کرده و سرمایه خود را در اختیار مردم گذاشته باید از سوی مدیران موردحمایت و قدردانی قرار گیرد و با تغییر نگاه‌ها اقدامات خیر این‌گونه افراد گسترش یابد.

 وی خاطرنشان کرد: باید قدردان مردمی باشیم که در ۲۲ بهمن امسال  با حضور بی‌نظیر و پرشور خود درصحنه حاضر شدند و دنیا و استکبار را متحیر کردند.

 استاندار فارس گفت: این مردم سر بزنگاه درصحنه حاضر شدند و درست زمانی که دشمنان نظام اعلام می‌کردند که امسال به دلیل نارضایتی‌ها تعداد اندکی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند، بازهم حماسه آفریدند.

منبع: فارس

برچسب ها: داراب ، اقتصاد ، فارس
نظرات بینندگان