کد خبر: ۱۱۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

وقتی سلامت مردم سروستان هم اسیر بازی های سیاسی می شود!

متاسفانه طی حدود شش سال گذشته علاوه بر توقف کامل توسعه سروستان در زمینه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، این روزها شاهد تضعیف مسائل بهداشتی و درمانی مردم سروستان در ادامه بازی های سیاسیونی که نقاب خادمی مردم را بر چهره زده اند، هستیم.

به گزارش شیرازه،  طی هفته ای که گذشت، خبر معرفی روسای جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) و صنعت و معدن در فضای مجازی بسیار سر و صدا کرد اما هیچ کس خبری از تغییر رئیس ببمارستان شهدای سروستان را نداد.

شاید علت این سر و صداها به این دلیل بوده است که سلامت مردم مانند بسیاری از موضوعات دیگر در ردیف های چندم اهمیت قرار دارد!

و اما بعد...

از چند سال قبل با تلاش دلسوزان شهر ،شورای خیرین تامین سلامت و مسئولان ارشد شهرستان و شورای شهر قبلی بحث تفکیک مدیریت بیمارستان و شبکه بهداشت در جهت بالا بردن کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به نتیجه رسید و بعد از گذشت بیش از ۷ سال رئیس جدید بیمارستان سروستان معرفی شد.

محمد علی حبی؛ پزشک متخصص داخلی، علاوه بر مدیریت بیمارستان از روز اول هفته تا چهارشنبه در درمانگاه حضور داشت و با تعهد و اخلاق نیکو نقش مهمی در ارتقای بیمارستان ایفا نمود و از همه مهمتر با استقرار شبانه در سروستان در پنج روز هفته دل گرمی و امیدواری به مردم و بیماران  می داد و در بسیاری مواقع از اعزام های بی جا به شیراز جلوگیری کرد.

ایجاد نظم و بالا بردن کیفیت خدمات و حتی سواد علمی پرستاران و اضافه شدن بخش های دیگر، باعث شد درجه بیمارستان شهدای سروستان از درجه ۳ به درجه ۲ ارتقا یابد.

در این میان نباید از نقش همسر مکرم ایشان به عنوان پزشک عمومی کاربلد و با تجربه در بیمارستان  گذشت.

بر اساس گزارش های رسیده چند روزی است که این انسان خدوم  متعهد بنا بر مصالح سیاسی و منافع فردی عده ای در سکوت کامل  در سمت ریاست بیمارستان نیست و تلاش های دلسوزان،فرماندار و سایر مسئولان شهر در جهت ابقای وی به نتیجه نرسید.

حال سوال اساسی از مسئولان استانی این است که چرا سلامت و درمان مردم را فدای لجبازی و مسائل سیاسی فردی می کنید که حتی از دخالت در تغیبر یک مدیر مدرسه هم ابایی ندارد.

از شورای شهر هم به عنوان نمایندگان مردم به شدت گلایه مندیم که چرا در این مسیر اقدامی نکردند؟چرا مسئولان به نظرات و درخواست مردم اهمیتی نمی دهند؟

به هر حال بازی با سلامت مردم گناهی نابخشودنی که حق الناس است که قطعا بخششی در آن نیست و عواقب آن دامان عاملان و مسببان آن را خواهد گرفت.

هر چند به نظر می رسد در حال حاضر فریاد رسی به حال مردم مظلوم سروستان وجود ندارد اما امیدمان به بیان تاریخی حضرت سیدالشهدا(ع) در واپسین ساعات روز عاشورا است که فرمود: "بترسید از آه مظلومی که به غیر از خدا فریاد رسی ندارد."
ان شاءالله که آن روز نزدیک است.
"یا حق"

منبع:  سروستان ما

انتهای پیام/س

برچسب ها: سروستان ، فارس ، سیاسی
نظرات بینندگان