کد خبر: ۱۱۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
فجری ها بدنبال صعود به لیگ برتر؛

جدال خانگی فجرشهید سپاسی با آلومینیوم اراک

از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز در یک دیدار خانگی و از ساعت 14 فردا یکشنبه 96/11/29 در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

بنا بر این گزارش تیم فوتبال فجر شهید سپاسی تا انتهای هفته بیست و سوم رقابت ها با کسب 39 امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته و بیش از پیش خود را به لیگ برتر نزدیک می بیند. زردپوشان شیرازی امیدوارند با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، خود را در کورس رقابت ها نگه دارند.

شاگردان کلانتری در هفته بیست و سوم رقابت ها و در دیداری خارج از خانه موفق شدند تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر را با یک گل شکست دهند، تیم آلومینیوم اراک نیز در خانه با نتیجه دو بر دو مقابل تیم ماشین سازی متوقف شد.

فجری ها بدنبال کسب نتایج خوب و جمع آوری امتیازات لازم برای دستیابی به یکی از دو سهمیه صعود هستند، آلومینیومی ها نیز با فراز و فرودهایی که در این فصل داشته اند تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن هم بقا در لیگ دسته اول است و برای رسیدن به این هدف کار سختی را تا پایان فصل پیش رو خواهند داشت.

نظرات بینندگان