کد خبر: ۱۱۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
مسئولین شبکه بهداشت با چه هدفی از پاسخگویی طفره می روند؟

راست یا دروغ اعتصاب پزشکان در بیمارستان استهبان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شبکه بهداشت استهبان در مصاحبه با تسنیم و سته بان این اعتصاب پزشکان را کذب و بی اساس خواندند و گفتند که تعدادی از پزشکان استهبانی مرخصی بوده اند و هیچگونه اعتصابی نشده است.

به گزارش شیرازه، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه برخی رسانه‌های استانی و کشوری خبر اعتصاب پزشکان متخصص به دلیل عدم دریافت یکسال حقوق را با انتشار بیانیه ای اعلام کردند.

به دنبال آن اخباری نیز از بیمارستان استهبان در این خصوص به گوش رسید و اعلام شد که تعدادی از پزشکان بیمارستان استهبان نیز به نشانه اعتراض دست از کار کشیده اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شبکه بهداشت استهبان در مصاحبه با تسنیم و سته بان این مسئله را کذب و بی اساس خواندند و گفتند که تعدادی از پزشکان استهبانی مرخصی بوده اند و هیچگونه اعتصابی نشده است.

بنابر گزارشات مردمی روند اعتصاب پزشکان بیمارستان استهبان تا امروز ۲۸ بهمن ماه همچنان ادامه دارد و تنها بیماران اورژانسی در درمانگاه بیمارستان استهبان پذیرش می شوند.


 دکتر فدایی، رئیس شبکه بهداشت استهبان در مواجهه با سوال خبرنگار سته بان مبنی بر وضعیت درمانگاه بیمارستان استهبان از پاسخ دهی به این مسئله طفره رفته و درخواست عدم انتشار این مسئله را داشت.

 هر چند مشکل عدم پرداخت مطالبات پزشکان مستقیما به دانشگاه علوم پزشکی استان برمیگردد و نه به شبکه بهداشت استهبان اما انتظار میرفت مسئولین شبکه بهداشت استهبان به طور واضح مشکل را توضیح میدادند تا مردم و رسانه ها را در کنار خود قرار دهند و نه در مقابل خود.

پرداخت مطالبات پزشکان از مسئولین استانی مطالبه شده است

محمد مهدی شرفی فرماندار استهبان در خصوص اعتصاب پزشکان متخصص بیمارستان در گفتگوی اختصاصی با سته بان گفت: صبح امروز جلسه حل این مشکل با حضور پزشکان برگزار شد و طی صحبت های انجام شده قرار شد مدیر شبکه بهداشت و درمان استهبان مشکل را مدیریت و پزشکان خدمت رسانی را بطور کامل انجام دهند.

 گفتنی است طی چند روز اخیر بیانیه ای در سطح کشور از طرف پزشکان متخصص منتشر شد که طی آن اعلام شد که به دلیل عدم پرداخت حقوق آن ها طی یک سال اخیر آنها در سطح کشور دست از کار خواهند کشید و استهبان نیز از این قاعده مستثنی نشد و تعدادی از پزشکان درمانگاه بیمارستان امام خمینی استهبان از روز چهارشنبه تا کنون تنها بیماران اورژانسی را پذیرش می کنند.


منبع:  سته بان

برچسب ها: استهبان ، فارس ، بیمارستان
نظرات بینندگان