کد خبر: ۱۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
در ستاد تسهیلات نوروزی در ممسنی مطرح شد؛

وضعیت بازار رضایت بخش نیست / ولنگاری در حوزه گوشت قرمز

اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با هدف هماهنگی اولیه جهت تصمیم گیری در خصوص برنامه های نوروزی و راه انداری کمیته های محتلف برگزار شد

به گزارش شیرازه، رحمت الله فرامرزی سرپرست فرمانداری ممسنی بیان داشت : ستاد تسهیلات به نام ستاد خدمات سفر تغییر نام پیدا کرده است که معمولا در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تشکیل می شود و امیدواریم کمیته های مختلف به وظایف خود به نحو احسنت انجام دهند  همچنین انتظار داریم برنامه های سال گذشته را آسیب شناسی نمایند تا بهترین برنامه ها اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه فصل بهار برای ممسنی همواره فرصت خوبی جهت جذب گردشگر  است، افزود:  هر چند خشکسالی تاثیر زیادی بر روی این فصل خواهد گذاشت اما باز هم ممسنی در ایام نوروز می تواند مسافر پذیر باشد بنابراین بستر سازی برای حضور و آرامش مسافران باید مهیا شود چرا که آنها می توانند سفیران و مبلغان فرهنگ  شهرستان باشند.


در بحث اسکان مسافران و بهبود وضعیت پارک ها،   تفرجگاه ها، امکان مذهبی و مدارس تمهیدات لازم در نظر گرفته شود

 وی افزود: کنترل قیمت های بازار نیز باید مورد توجه باشد متاسفانه هم اکنون نیز گزارش هایی به دستمان می رسد که برخی ها اقدام به گران فروشی می کنند درحالی که دولت هیچ برنامه ای در خصوص گران کردن کالا ندارد

لذا این وضعیت در بازار را نمی پسندیم و باید ساماندهی شود بویزه این وضعیت ولنگاری در حوزه گوشت!  و اگر اداره صنعت و معدن اقدامی نکنند مطمئنا ابتدا با خود مسئولین این حوزه برخورد خواهیم کرد و انتطار داریم که وضعیت بازار از هم اکنون و تا ایام نوروز کنترل شود.

پاسخ رئیس صنعت و معدن به انتقاد فرماندار


سعید عباسی رئیس صنعت و معدن و تجارت نسبت به انتقاد فرماندار ممسنی در خصوص گرانی کالا،  بویژه در حوزه گوشت قرمز گفت: ممسنی یکی شهر تولیدی نیست بلکه یک شهر توزیع کالا است و اداره صنعت فقط دو نیرو دارد و علاوه بر این دو نفر، خودم نیز مجبورم بازرسی ها را انجام دهم و گستردگی شهرستان انقدر زیاد است که رسیدگی به مناطق مختلف را سخت می کند.


ما در زمان های مختلف گشت مشترک داریم و حتی روز پنجشنبه قصابی ها را مورد بازرسی قرار دادیم و مشخص شد تنها یک واحد تخلف کرده بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان های همجوار قیمت گوشت بالاتر است و بر نرخ شهرستان تاثیر دارد گفت: وجود میدان دام بر تنظیم بازار تاثیر می گذارد و باید بر آن نیز نطارت دقیق تر شود.

وی همچنین گفت: بعضا این قیمت ها برای قصاب نمی ارزد!

عباسی همچنین افزود: از مردم انتظار همکاری داریم که واحد های متخلف را به ما اعلام کنند بهترین راه نظارت همان مشارکت مردم است متاسفانه این میزان همکاری کم است و انتظار بیشتر از مردم داریم.

منبع: نورآنلاین

برچسب ها: ممسنی ، فارس ، گوشت
نظرات بینندگان