کد خبر: ۱۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

فرصت اعتکاف در جوار شمس الشموس

آستان قدس رضوی در حرکتی زیبا، مقدمات فیض معنوی زائران و مجاوران مشتاق را با فراهم کردن شرایط اعتکاف در جوار امام هشتم (ع) را فراهم کرده است.

به گزارش شیرازه، آستان قدس رضوی در ایام رجبیه و به مناسبت مراسم معنوی اعتکاف، همچون سال گذشته شرایط لازم برای برگزاری این مراسم پرفیض را که همواره با استقبال مشتاقین خاندان امامت و ولایت، علی‌الخصوص جوانان همراه بوده را، در مساجد آستان منور حضرت رضا علیه السلام فراهم کرده است.

 

متقاضیان می توانند تا تاریخ 30 بهمن ماه، از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.etekaf.aqr.ir و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۰۸ جهت ثبت نام اقدام نمایند.

 

شرح تفصیلی زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد، 6 مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی در سال 1397 به شکل ذیل می باشد:

 

ثبت نام اولیه از تاریخ 1396/11/15 لغایت 1396/11/30 و از طریق همین سایت و یا با ارسال عدد 8 به سامانه پیامک 30000008 انجام خواهد پذیرفت.

 

امسال نیز همانند سال گذشته علاوه برثبت نام ویژه مسجد جامع گوهرشاد پذیرش در شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی نیز از طریق همین سایت و یا سامانه پیامکی صورت خواهد پذیرفت.

 

مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی عبارتند از : (مسجد صدیقیها، مسجد مصلی ، مسجد ملا هاشم ، مسجد خواجه ربیع ، احمد آباد ، مسجد امام خمینی ره )

 

با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ 1396/12/04 فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.

 

متقاضیانی که در سنوات قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند حق شرکت در مراسم را ندارند

 

متقاضیان بایستی کلیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.

 

در صورت نیاز می توانید با شماره 05132284175 تماس حاصل نمایید.

 

 

روضه نیوز


نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان